Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14053
Назва: Організація дистанційної освіти в закладах вищої медичної освіти в умовах пандемії
Автори: Мургіна, М. М.
Дата публікації: 2020
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Мургіна М. М. Організація дистанційної освіти в закладах вищої медичної освіти в умовах пандемії // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 292–296.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається питання організації дистанційної освіти в умовах пандемії. Наведено основні недоліки та проблеми функціонування дистанційної освіти в Україні. Серед них виділено ускладнену ідентифікацію дистанційних слухачів курсів, необхідність чіткого врахування освітніх стандартів, що вимагає передбачення регіональних особливостей змісту викладання. Акцентовано увагу на адекватності оцінювання слухачів дистанційних курсів, що передбачає застосування комплексного підходу із врахуванням рівня знань та навичок самостійної роботи. Вказано необхідність врахування контингенту слухачів при комплектуванні груп та рівня їх володіння комп’ютерними технологіями. Низька пропускна спроможність електронної мережі в невеликих населених пунктах унеможливлює якісне надання дистанційних послуг. Відкритим залишається питання захисту авторських прав розробників курсів.
В статье рассматривается вопросы организации дистанционного образования в условиях пандемии. Приведены основные недостатки и проблемы функционирования дистанционного образования в Украине. Среди них выделены. усложненная идентификация дистанционных слушателей курсов, необходимость четкого учета образовательных стандартов, которая требует учета региональных особенностей содержания преподавания. Акцентировано внимание на адекватности оценки слушателей дистанционных курсов, что предусматривает применение комплексного подхода с учетом уровня знаний и навыков самостоятельной работы. Указана необходимость учета контингента слушателей при комплектовании групп и уровня их владения компьютерными технологиями. Низкая пропускная способность электронной сети в небольших населенных пунктах исключает качественное предоставление дистанционных услуг. Открытым остается вопрос защиты авторских прав разработчиков курсов.
The article considers the organization of distance education in a pandemic. There are the major shortcomings and problems in the functioning of distance education in Ukraine. Among them are highlighted complicated identification distance students, the need for a clear accounting of educational standards, which requires a regional perspective the teaching content. Special attention is paid to the assessment of the adequacy of students online courses that provide an integrated approach, taking into account the knowledge and skills of independent work. Indicated the need to consider the contingent of listeners when recruiting groups and their level of ownership of computer technology The low bandwidth electronic networks in small communities excludes qualitative provision of remote services. It remains an open question of copyright protection of course.
Ключові слова: дистанційне навчання
медична освіта
проблеми
дистанционное обучение
медицинское образование
проблемы
distance learning
medical education
problems
УДК: 616-036.21:61:378.4/.147
ISBN: 978-617-7915-02-6
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14053
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Murhina_Orhanizatsiia_dystantsiinoi_osvity.pdf105,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.