Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14063
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТанько, Наталія Григорівна-
dc.contributor.authorTanko, N. H.-
dc.contributor.authorТанько, Наталия Григорьевна-
dc.contributor.authorШерстюк, Наталія Олександрівна-
dc.contributor.authorSherstiuk, N. O.-
dc.contributor.authorШерстюк, Наталия Александровна-
dc.date.accessioned2020-11-27T09:45:52Z-
dc.date.available2020-11-27T09:45:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТанько Н. Г. Актуальні проблеми інтерактивного навчання іноземних мов у закладах вищої освіти / Н. Г. Танько , Н. О. Шерстюк // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 366–370.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14063-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості інтерактивного навчання іноземної мови у закладах вищої освіти як цілісної інтегрованої системи. Встановлено, що інтерактивне навчання – це спеціальна форма організації освітнього процесу, яка має конкретну, передбачувану мету. Суть його полягає у тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної, активної взаємодії учасників освітнього середовища. Подано класифікацію та охарактеризовано інтерактивні методи навчання, серед яких виділяють презентацію, рольові ігри, дискусії, «мозковий штурм», конкурси з практичними завданням, метод проектів. Доведено, що інтерактивний підхід ефективно сприяє формуванню комунікативної компетенції, підвищує мотивацію, забезпечує комфортні умови навчання, розвиває пізнавальну діяльність та саморефлексію, а також сприяє формуванню творчої, активної, гнучкої особистості, готової до професійно-орієнтованої міжкультурної комунікації.uk_UA
dc.description.abstractThe article considers the features of interactive foreign language teaching in higher education institutions as a holistic integrated system. It is established that interactive learning is a special form of organizing the educational process, which has a specific, predictable purpose. Its essence lies in the fact that the educational process takes place under the condition of constant, active interaction of participants in the educational environment. Interactive teaching methods are classified and characterized, including presentations, role-playing games, discussions, brainstorming, competitions with practical tasks, and the project method. It is proved that the interactive approach effectively contributes to the formation of communicative competence, increases motivation, provides comfortable learning conditions, develops cognitive activity and self-reflection, and also promotes the formation of a creative, active, flexible personality, ready for professionally oriented cross-cultural communication.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассмотрены особенности интерактивного обучения иностранному языку в учреждениях высшего образования как целостной интегрированной системы. Установлено, что интерактивное обучение — это специальная форма организации образовательного процесса, имеет конкретную, предполагаемую цель. Суть его заключается в том, что учебный процесс в условиях постоянной, активного взаимодействия участников образовательной среды. Представлена классификация и охарактеризованы интерактивные методы обучения, среди которых выделяют презентацию, ролевые игры, дискуссии, «мозговой штурм», конкурсы с практическими задачей, метод проектов. Доказано, что интерактивный подход эффективно способствует формированию коммуникативной компетенции, повышает мотивацию, обеспечивает комфортные условия обучения, развивает познавательную деятельность и саморефлексии, а также способствует формированию творческой, активной, гибкой личности, готовой к профессионально-ориентированной межкультурной коммуникации.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectінтерактивний підхідuk_UA
dc.subjectінтерактивні методиuk_UA
dc.subjectзасобиuk_UA
dc.subjectприйоми і форми навчання іноземних мовuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectтехнологіїuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectinteractive approachuk_UA
dc.subjectinteractive methodsuk_UA
dc.subjecttoolsuk_UA
dc.subjecttechniques and forms of teaching foreign languagesuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjecttechnologiesuk_UA
dc.subjectforeign languageuk_UA
dc.subjectteachinguk_UA
dc.subjectинтерактивный подходuk_UA
dc.subjectинтерактивные методыuk_UA
dc.subjectсредстваuk_UA
dc.subjectприемы и формы обучения иностранным языкамuk_UA
dc.subjectучебный процессuk_UA
dc.subjectтехнологииuk_UA
dc.subjectиностранный языкuk_UA
dc.subjectобучениеuk_UA
dc.titleАктуальні проблеми інтерактивного навчання іноземних мов у закладах вищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc372.881.111uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією
Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aktualni_problemy_interaktyvnoho_navchannya_inozemnykh.pdf778,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.