Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14074
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШерстюк, Наталія Олександрівна-
dc.contributor.authorSherstiuk, N. O.-
dc.contributor.authorШерстюк, Наталия Александровна-
dc.contributor.authorТанько, Наталія Григорівна-
dc.contributor.authorTanko, N. H.-
dc.contributor.authorТанько, Наталия Григорьевна-
dc.date.accessioned2020-11-27T12:10:18Z-
dc.date.available2020-11-27T12:10:18Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationШерстюк Н. О. Вивчення іноземної мови з використанням елементів сучасної методики CLIL у немовних ЗВО / Н. О. Шерстюк, Н. Г. Танько // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 422–425.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14074-
dc.description.abstractУ статті розглядається роль предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) студентів немовних спеціальностей вищих навчальних закладів. Глобалізація, соціальна і економічна інтеграція мали значний вплив на формування нових підходів у викладанні іноземної мови, що дозволяє найбільш ефективно вирішувати завдання підготовки в вузах кваліфікованих фахівців у всіх галузях зі знанням іноземної мови, зокрема, мови професії. Досягнення цієї мети забезпечується встановленням безпосереднього зв'язку між іноземною мовою і предметом спеціальності, де іноземна мова використовується одночасно як об'єкт вивчення і як засіб у вивченні предмета.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the role of the subject-language integrated teaching of students of non-linguistic specialties of higher educational institution. Globalization, social and economic convergence have had a significant impact on language learning. CLIL is a dual-focused educational approach in which the non-language subject is taught with and through a foreign language with the objective of achieving the best possible results in the shortest time.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectінтегроване навчанняuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectпрофесійна комунікаціяuk_UA
dc.subjectіноземна мова для немовних спеціальностейuk_UA
dc.subjectprofessional competenceuk_UA
dc.subjectintegrated traininguk_UA
dc.subjectintegrationuk_UA
dc.subjectprofessional communicationuk_UA
dc.subjectforeign language for non-linguistic specialtiesuk_UA
dc.titleВивчення іноземної мови з використанням елементів сучасної методики CLIL у немовних ЗВОuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.6.016:81'243.147.091.33uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vyvchennya_inozemnoyi_movy_z_vykorystannyam_elementiv_suchasnoyi_metodyky_clil.pdf773,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.