Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14074
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шерстюк, Наталія Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Sherstiuk, N. O. | - |
dc.contributor.author | Шерстюк, Наталия Александровна | - |
dc.contributor.author | Танько, Наталія Григорівна | - |
dc.contributor.author | Tanko, N. H. | - |
dc.contributor.author | Танько, Наталия Григорьевна | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-27T12:10:18Z | - |
dc.date.available | 2020-11-27T12:10:18Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Шерстюк Н. О. Вивчення іноземної мови з використанням елементів сучасної методики CLIL у немовних ЗВО / Н. О. Шерстюк, Н. Г. Танько // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 422–425. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14074 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається роль предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) студентів немовних спеціальностей вищих навчальних закладів. Глобалізація, соціальна і економічна інтеграція мали значний вплив на формування нових підходів у викладанні іноземної мови, що дозволяє найбільш ефективно вирішувати завдання підготовки в вузах кваліфікованих фахівців у всіх галузях зі знанням іноземної мови, зокрема, мови професії. Досягнення цієї мети забезпечується встановленням безпосереднього зв'язку між іноземною мовою і предметом спеціальності, де іноземна мова використовується одночасно як об'єкт вивчення і як засіб у вивченні предмета. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article is devoted to the role of the subject-language integrated teaching of students of non-linguistic specialties of higher educational institution. Globalization, social and economic convergence have had a significant impact on language learning. CLIL is a dual-focused educational approach in which the non-language subject is taught with and through a foreign language with the objective of achieving the best possible results in the shortest time. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Українська медична стоматологічна академія | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.subject | інтегроване навчання | uk_UA |
dc.subject | інтеграція | uk_UA |
dc.subject | професійна комунікація | uk_UA |
dc.subject | іноземна мова для немовних спеціальностей | uk_UA |
dc.subject | professional competence | uk_UA |
dc.subject | integrated training | uk_UA |
dc.subject | integration | uk_UA |
dc.subject | professional communication | uk_UA |
dc.subject | foreign language for non-linguistic specialties | uk_UA |
dc.title | Вивчення іноземної мови з використанням елементів сучасної методики CLIL у немовних ЗВО | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 378.6.016:81'243.147.091.33 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vyvchennya_inozemnoyi_movy_z_vykorystannyam_elementiv_suchasnoyi_metodyky_clil.pdf | 773,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.