Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14078
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко, Нінель Павлівна-
dc.contributor.authorБоброва, Нелля Олександрівна-
dc.contributor.authorГанчо, Ольга Валеріївна-
dc.contributor.authorЗачепило, Світлана Вікторівна-
dc.contributor.authorKovalenko, N. P.-
dc.contributor.authorBobrova, N. O.-
dc.contributor.authorHancho, O. V.-
dc.contributor.authorZachepylo, S. V.-
dc.date.accessioned2020-11-27T12:34:20Z-
dc.date.available2020-11-27T12:34:20Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку / Н. П. Коваленко, Н. О. Боброва, О. В. Ганчо, С. В. Зачепило // Медична освіта. – 2020. – № 3. – С. 43–48.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14078-
dc.description.abstractМотивація навчальної діяльності студентів стає в умовах сучасних перетворень в українській освіті однією з пріоритетних проблем. Актуальність теми дослідження обумовлена завданням подальшого підвищення якості навчання студентів в умовах сучасного суспільства, постійним оновленням змісту навчання, постановкою завдань формування у студентів потреби самостійного отримання знань і розвитку активної життєвої позиції. Метою роботи було вивчення мотиваційної сфери студентів 2 та 3 курсів медичного факультету Української медичної стоматологічної академії з позиції формування основоположних мотивів для успішного професійного розвитку. Ефективність навчального процесу безпосередньо пов’язана з мотивацією і стимулом оволодіння майбутньою професією. Основним фактором, що впливає на мотивацію до навчання студентів є оволодіння знаннями, уміннями та навичками, які в подальшому сформують фундамент професійної діяльності. Підвищенню мотивації навчальної діяльності сприяють: спосіб засвоєння навчального матеріалу, його зміст, методи навчання; використання на кожному з етапів заняття проблемних мотивацій та завдань; застосування інтерактивних технологій. Проведений нами аналіз показав, що серед студентів 2 та 3 курсів медичного факультету Української медичної стоматологічної академії переважають професійні мотиви навчання. Студенти з більш високим середнім балом не виділяють профіль дисципліни, як внутрішній мотив до навчання, зі зниженням середнього балу даний мотив починає переважати серед студентів-медиків. Таким чином, навчання ефективніше діє, коли воно мотивоване, коли діяльність студентів збігається за спрямованістю та внутрішніми мотивами. В результаті успішною стає і професійна підготовка випускника вишуuk_UA
dc.description.abstractIn the conditions of modern transformations in Ukrainian education, the motivation of students' educational activity is one of the priority problems. The relevance of the research topic is conditioned by the task of further improving the quality of students' education in the modern society, constant updating of the content of education, setting the tasks of forming the need for students to gain knowledge and develop an active life position. The aim of the work was to study the motivational sphere of the 2nd and 3rd terms medical faculty students of the Ukrainian Medical Dental Academy from the point of view of basic motives for successful professional development formation. The effectiveness of the educational process is directly related to the motivation and incentive to master the future profession. The main factor that influences students' motivation for learning is the acquisition of knowledge and skills that will further form the basis of professional activity. Improvement of the educational activity motivation is facilitated by: a way of educational material mastering, its content, methods of teaching; use of problem motivations and tasks at each stage of training; application of interactive technologies. Our analysis showed that among the 2nd and 3rd terms medical faculty students of the Ukrainian Medical Dental Academy professional motives of study are prevailed. Students with a higher grade point average do not identify a discipline profile as an intrinsic motive for study, with a decline in grade point average this motive begins to prevail among medical students. Thus, learning is more effective when it is motivated, when students' activities coincide with orientation and intrinsic motives. As a result, professional training of a graduate of the universities is successfuluk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectнавчальна діяльністьuk_UA
dc.subjectстуденти медичних факультетівuk_UA
dc.subjectпрофесійний розвитокuk_UA
dc.subjectзацікавленість предметомuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjecteducational activityuk_UA
dc.subjectmedical faculties studentsuk_UA
dc.subjectinterest in the subjectuk_UA
dc.subjectprofessional developmentuk_UA
dc.titleМотивація студентів як запорука успішного професійного розвиткуuk_UA
dc.title.alternativeStudents motivation as a promise of successful professional developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doi10.11603/me.2414-5998.2020.3.11440-
dc.subject.udc378.147uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра мікробіології, вірусології та імунології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
In_the_conditions.pdf735,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.