Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14099
Назва: Впровадження норм Нового українського правопису в освітній процес вищої школи
Автори: Сидоренко, О. В.
Пряхін, О. Р.
Денисенко, О. М.
Дата публікації: 2020
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Сидоренко О. В. Впровадження норм Нового українського правопису в освітній процес вищої школи / О. В. Сидоренко, О. Р. Пряхін, О. М. Денисенко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 336–340.
Короткий огляд (реферат): Впровадження Нового українського правопису 2019 року стало своєрідним викликом для більшості суспільства, адже постала проблема швидкого і головне якісного засвоєння нових мовних стандартів. У закладах вищої освіти ці завдання покладені, перш за все, на викладачів-філологів. У цій статті аналізується методичний посібник кафедри культурології та українознавства Запорізького державного медичного університету, орієнтований на всіх учасників навчального процесу (студентів, викладачів, працівників допоміжних структурних підрозділів), мета якого - пояснити причини правописних реформ, принципи кодифікації правопису, ознайомити зі змінами мовних норм та закріпити їх на практиці.
Внедрение Нового украинского правописания 2019 года стало своеобразным вызовом для большинства общества, поскольку возникла проблема быстрого и главное качественного усвоения новых языковых стандартов. В учреждениях высшего образования эти задания ложатся, прежде всего, на преподавателей- филологов. В этой статье анализируется методическое пособие кафедры культурологии и украиноведения Запорожского государственного медицинского университета, ориентированное на всех участников образовательного процесса (студентов, преподавателей, работников вспомогательных структурных подразделений), цель которого - объяснить причины правописных реформ, принцип кодификации правописания, познакомить с изменениями языковых норм и закрепить их на практике.
The introduction of the New Ukrainian orthography in 2019 has become a kind of challenge for the majority of society, because there is a problem of rapid and, most importantly, high-quality learning of new language standards. In institutions of higher education, these tasks are assigned primarily to teachers of philology. This article analyzes the methodical manual of the Department of Cultural and Ukrainian Studies of Zaporizhzhia State Medical University, aimed at all participants in the educational process (students, teachers, employees of auxiliary units), which aims to explain the reasons for spelling reforms, principles of spelling codification, acquaintance with changes in language norms, to fix them in practice.
Ключові слова: Новий український правопис
літературна мова
мовний стандарт
правописні норми
комунікативні компетенції
освітній процес
Новое украинское правописание
литературный язык
языковой стандарт
нормы правописа
коммуникативные компетентности
образовательный процесс
New Ukrainian spelling
literary language
language standard
spelling norms
communicative competencies
educational process
УДК: 378:811.161.2'35-027.31]-048.22
ISBN: 978-617-7915-02-6
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14099
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sydorenko_Vprovadzhennia_norm.pdf107,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.