Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14103
Назва: | Провідна роль пізнавальної активності у формуванні фахових компетентностей студентів |
Автори: | Гончарова, Євгенія Євгенівна Гончарова, Евгения Евгеньевна Honcharova, Ye. Ye. |
Дата публікації: | 2020 |
Видавець: | Українська медична стоматологічна академія |
Бібліографічний опис: | Гончарова Є. Є. Провідна роль пізнавальної активності у формуванні фахових компетентностей студентів / Є. Є. Гончарова // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 110–113. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються особливості професійної діяльності викладачів вищої школи України у процесі підготовки фахівця, озброєного не тільки сукупністю певних знань та навичок, але й здатністю до невпинного пошуку та використання нової інформації стосовно своєї професійної діяльності, продукування власних ідей на підґрунті отриманих знань та власного досвіду. Аналізується сутність понять «компетентність», «фахова компетентність» та залежність формування фахових компетентностей від рівня пізнавальної активності студентів. The paper considers the peculiarities of professional activity of educators at HEIs of Ukraine in the process of training a specialist, who acquires certain knowledge and skills and the ability to continuous search for and use new information about the profession, produce the own ideas based on the knowledge and experience. The essence of the concepts “competence”, “professional competence”, as well as the dependence of the formation of professional competencies on the level of cognitive activity of students has been analyzed. В статье рассматриваются особенности профессиональной деятельности преподавателей высшей школы Украины в процессе підготовки специалиста, вооруженного не только совокупностью определенных знаний и навыков, но и способностью к неуклонному поиску и использованию новой информации относительно своей профессиональной деятельности, продуцированию собственных идей на основании полученных знаний и собственного опыта. Анализируется сущность понятий «компетентность», «профессиональная компетентность» и зависимость формирования профессиональных компетентностей от уровня познавательной активности студентов. |
Ключові слова: | компетентність фахові компетентності пізнавальна активність суб’єкт навчання самооцінка самоконтроль competence professional competencies cognitive activity subject of study self-assessment self-testing компетентность профессиональные компетентности познавательная активность субъект обучения самооценка самоконтроль |
УДК: | 378. 147-057.875 |
ISBN: | 978-617-7915-02-6 |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14103 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Providna_rol_piznavalnoyi_aktyvnosti_u_formuvanni_fakhovykh_kompetentnostey.pdf | 773,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.