Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14103
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончарова, Євгенія Євгенівна-
dc.contributor.authorГончарова, Евгения Евгеньевна-
dc.contributor.authorHoncharova, Ye. Ye.-
dc.date.accessioned2020-11-30T10:22:17Z-
dc.date.available2020-11-30T10:22:17Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГончарова Є. Є. Провідна роль пізнавальної активності у формуванні фахових компетентностей студентів / Є. Є. Гончарова // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 110–113.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7915-02-6-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14103-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості професійної діяльності викладачів вищої школи України у процесі підготовки фахівця, озброєного не тільки сукупністю певних знань та навичок, але й здатністю до невпинного пошуку та використання нової інформації стосовно своєї професійної діяльності, продукування власних ідей на підґрунті отриманих знань та власного досвіду. Аналізується сутність понять «компетентність», «фахова компетентність» та залежність формування фахових компетентностей від рівня пізнавальної активності студентів.uk_UA
dc.description.abstractThe paper considers the peculiarities of professional activity of educators at HEIs of Ukraine in the process of training a specialist, who acquires certain knowledge and skills and the ability to continuous search for and use new information about the profession, produce the own ideas based on the knowledge and experience. The essence of the concepts “competence”, “professional competence”, as well as the dependence of the formation of professional competencies on the level of cognitive activity of students has been analyzed.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассматриваются особенности профессиональной деятельности преподавателей высшей школы Украины в процессе підготовки специалиста, вооруженного не только совокупностью определенных знаний и навыков, но и способностью к неуклонному поиску и использованию новой информации относительно своей профессиональной деятельности, продуцированию собственных идей на основании полученных знаний и собственного опыта. Анализируется сущность понятий «компетентность», «профессиональная компетентность» и зависимость формирования профессиональных компетентностей от уровня познавательной активности студентов.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectфахові компетентностіuk_UA
dc.subjectпізнавальна активністьuk_UA
dc.subjectсуб’єкт навчанняuk_UA
dc.subjectсамооцінкаuk_UA
dc.subjectсамоконтрольuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.subjectprofessional competenciesuk_UA
dc.subjectcognitive activityuk_UA
dc.subjectsubject of studyuk_UA
dc.subjectself-assessmentuk_UA
dc.subjectself-testinguk_UA
dc.subjectкомпетентностьuk_UA
dc.subjectпрофессиональные компетентностиuk_UA
dc.subjectпознавательная активностьuk_UA
dc.subjectсубъект обученияuk_UA
dc.subjectсамооценкаuk_UA
dc.subjectсамоконтрольuk_UA
dc.titleПровідна роль пізнавальної активності у формуванні фахових компетентностей студентівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378. 147-057.875uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Providna_rol_piznavalnoyi_aktyvnosti_u_formuvanni_fakhovykh_kompetentnostey.pdf773,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.