Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14104
Назва: Психолого-педагогічні засади формування особистості майбутнього фахівця з вищою освітою
Автори: Фастовець, Марина Миколаївна
Гасюк, Наталія Іванівна
Калюжка, Олена Олександрівна
Артьомова, Наталія Сергіївна
Жук, Людмила Анатоліївна
Дата публікації: 2020
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Психолого-педагогічні засади формування особистості майбутнього фахівця з вищою освітою / М. М. Фастовець, Н. І. Гасюк, О. О. Калюжка, Н. С. Артьомова, Л. А. Жук // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава : Астрая, 2020. – С. 386–390.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання, пов'язані з особливостями формування ціннісно-смислового потенціалу майбутнього фахівця через призму психолого-педагогічної характеристики студентського віку. Формування ціннісно-смислового потенціалу особистості не є певним етапом розвитку людини, а є процесом перетворення ціннісно-смислових орієнтацій, який триває все життя людини, вступаючи в складні взаємодії з віковими особливостями і середовищними факторами.
В статье рассматриваются вопросы, связанные с особенностями формирования ценностно-смыслового потенциала будущего специалиста через призму психолого-педагогической характеристики студенческого возраста. Формирование ценностно-смыслового потенциала личности не является определенным этапом развития человека, а есть процессом преобразования ценностно-смысловых ориентаций, который длится всю жизнь человека, вступая в сложные взаимодействия.
In the article we consider issues related to the peculiarities of the formation of value-semantic potential of the future specialist through the prism of psychological and pedagogical characteristics of student age. The formation of value-semantic potential of the personality is not a certain stage of human development, but it is a process of transformation of value-semantic orientations, which lasts a lifetime, entering into complex interactions with age and environmental factors.
Ключові слова: ціннісно-смисловий потенціал
майбутній фахівець
студентський вік
особистість
ценностно-смысловой потенциал
будущий специалист
студенческий возраст
личность
value-semantic potential
future specialist
student age
personality
УДК: 378:614.25
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14104
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра педіатрії № 1 із неонатологією
Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
psichologo_pedagogichni_zasadi.pdf2,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.