Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14109
Назва: Психологічна характеристика студентів-медиків із позиції визначення суїцидального ризику
Автори: Цвіренко, Світлана Миколаївна
Похилько, Валерій Іванович
Чернявська, Юлія Ігорівна
Соловйова, Галина Олексіївна
Климач, Тетяна Миколаївна
Дата публікації: 2020
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Психологічна характеристика студентів-медиків із позиції визначення суїцидального ризику / С. М. Цвіренко, В. І. Похилько, Ю. І. Чернявська [та ін.] // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 399–403.
Короткий огляд (реферат): В статті висвітлено результати аналізу анкетування 480 студентів Української медичної стоматологічної академії (м. Полтава) з можливим визначенням групи осіб з елементами суіцидальної поведінки. Було використано «Опитувальник суїцидального ризику» (модифікація Т.М. Разуваєвої), який найбільш широко використовується психологами при індивідуальному та груповому тестуванні для експрес-діагностики суїцидальнго ризику; виявлення рівня сформованості суїцидальних намірів з метою попередження серйозних спроб самогубства і дозволяє запобігти вчинення спроб самогубства. За результатами аналізу відповідей респондентів виявлено такі риси студентів-медиків: демонстративність – 2 %; афективність – 2 %; унікальність – 2 %; неспроможність – 2 %, соціальний песимізм – 1 %; злам культурних бар’єрів – 3 %; максималізм – 7 %; тимчасова перспектива – 1 %, антисуїцидальний фактор – 100 %. А антисуіцидальний фактор, навіть при наявності всіх інших факторів знімає глобальний суїцидальний ризик. Результати дослідження показали що студенти мають достатню психологічну зрілість, а значить можуть оцінювати критичні ситуації з різних боків та зважено визначати свою реакцію. Завданням виховної роботи у закладах вищої освіти є сприяння гармонійному розвитку особистості, психологічної зрілості, а максималізм можна розглядати як етап формування особистості.
В статье отражены результаты анализа анкетирования 480 студентов Украинской медицинской стоматологической академии (г. Полтава) с возможным определением группы лиц с элементами суицидального поведения. Было использовано «Опросник суицидального риска» (модификация Т.М. Разуваевой), который наиболее широко используется психологами при индивидуальном и групповом тестировании для экспресс-диагностики суицидальнго риска; выявления уровня сформированности суицидальных намерений с целью предупреждения серьезных попыток самоубийства и позволяет предотвратить совершение самоубийства. По результатам анализа ответов респондентов выявлены следующие черты студентов-медиков: демонстративность - 2%; аффективность - 2%; уникальность - 2%; несостоятельность - 2%, социальный пессимизм - 1%; слом культурных барьеров - 3%; максимализм - 7%; временная перспектива - 1%, антисуицидальных фактор - 100%. Показатель нтисуицидального фактора, даже при наличии любых других факторов снимает глобальный суицидальный риск. Результаты исследования показали, что студенты имеют достаточную психологическую зрелость, а значит могут оценивать критические ситуации с разных сторон и взвешенно определять свою реакцию. Задачей воспитательной работы в учреждениях высшего образования является содействие гармоничному развитию личности, психологической зрелости, а максимализм можно рассматривать как этап формирования личности.
The article highlights the results of the questionnaire analysis, which was performed on 480 students of Ukrainian Medical Stomatological Academy (Poltava) with a possible definition of group with elements of suicidal behavior. The "Suicide Risk Questionnaire" (modified by TM Razuvaeva) was used, which is most widely used by psychologists in individual and group testing for rapid diagnosis of suicide risk; identifying the level of suicidal ideation in order to prevent serious suicide attempts and prevent suicide actions. According to the results of the analysis of the respondents' answers, the following features of medical students were revealed: demonstrativeness – 2 %; affectivity – 2 %; uniqueness – 2 %; insolvency – 2 %, social pessimism – 1 %; breaking cultural barriers – 3 %; maximalism – 7 %; timely perspective – 1 %, antisuicidal factor – 100 %. And the antisuicidal factor, even in the presence of all other factors, removes the global risk of suicide. The results of the study showed that students have sufficient psychological maturity, which means they can assess critical situations from different points of view and carefully determine their reaction. The task of educational work in higher education institutions is to promote the harmonious development of personality, psychological maturity, and maximalism can be considered as a stage of personality formation.
Ключові слова: анкетування
студенти
суїцидальний ризик
толерантність
анкетирование
студенты
суицидальные риск
толерантность
questionnaire
students
suicide risk
tolerance
УДК: 616.89-008.441.44:159.923:378:61-057
ISBN: 978-617-7915-02-6
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14109
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра педіатрії № 1 із неонатологією
Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
suicidalniy_rizik.pdf2,16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.