Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14114
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛещенко, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorЖовнір, Марина Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-12-01T07:13:48Z-
dc.date.available2020-12-01T07:13:48Z-
dc.date.issued2020-11-
dc.identifier.citationЛещенко Т. О. Технологія подкастингу в руслі цифровізаційних тенденцій мовної освіти іноземних студентів-медиків / Т. О. Лещенко, М. М. Жовнір // Open educational e-environment of modern Universitу = Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : електронне наукове фахове видання. – 2020. – № 9. – С. 41–53.uk_UA
dc.identifier.issn2414-0325-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14114-
dc.description.abstractУ статті висвітлено проблему формування мовної особистості іноземного студента-медика в контексті змін у світовій і вітчизняній освітніх системах. Акцентовано на потребі педагогічно вмотивованого й раціонального впровадження різноманітних інформаційно-комунікаційних технологій у вишівський навчально-виховний процес. Окреслено проблему пошуку ефективних шляхів й інноваційних підходів, здатних конкурувати з традиційними методами подачі навчальної інформації, доповнювати й розширювати їхній реєстр. Провідна мета таких трансформацій – підготовка майбутніх конкурентоспроможних фахівців різних галузей, зокрема й медичної. У процесі дослідження обґрунтовано необхідність і цінність системного використання інноваційних дидактичних методів і прийомів, а також форм роботи, навчальних ресурсів, що забезпечать якісну підготовку майбутніх спеціалістів-медиків. У полі зору авторок пропонованої статті – технологія подкастингу. Дослідницями витлумачено термін подкаст. Обґрунтовано доцільність і раціональність їх використання на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» в медичному виші. Доведено, що виважене впровадження інформаційно-комунікаційних технологій на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» – це спосіб підвищення якості нефахової підготовки студентів-іноземців. Подано стенограму навчального подкасту, який можна використовувати на практичному занятті з дисципліни «Українська мова як іноземна» (ІІІ курс, спеціальність «Медицина»). Тема практичного заняття – «У кардіологічному відділенні». Крім цього, запропоновано розроблену систему вправ до поданого подкасту. Окреслено пріоритетні напрями інформатизації вищої освіти в нашій державі, визначено шляхи подальших досліджень у цьому руслі.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the problem of forming a foreign medical student’ linguistic personality. It appeared within the context of rapid changes in the world and national educational systems. The necessities of pedagogically motivated and rational introduction of various information and communication technologies into the high educational process have been emphasized. The problem of choosing more effective ways and innovative approaches capable of competing with the traditional methods of presenting educational information, supplementing and expanding their register has been outlined. The leading goal of such transformations is to prepare future competitive specialists in various industries, including medical. In the course of the research the necessity and value of systematic use of innovative didactic methods and techniques, as well as modern forms of work, educational resources that will provide qualitative training of future medical specialists has been substantiated. Тhe authors of the proposed article dialed with podcasting technology. They have interpreted the term podcasts. They also analyzed definitions which are commonly used within modern pedagogical discourses. They stressed its desire to take into consideration the positions of world and national scientists. Also, the peculiarities of podcasts serving foreign students studying Ukrainian are described in detail. It is proved that the motivated introduction of information and communication technologies in the courses «Ukrainian as a Foreign Language» is a way of improving the quality of non-professional, mainly linguistic and lingual preparation of foreign students. The research was performed within the anthropocentric scientific paradigm. The transcript of the training podcast is presented, which can be used in practical lessons in the discipline «Ukrainian as a Foreign Language» (IIIrd course, speciality «Medicine»). The topic of practical training is «In а cardiology department».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКиївський університет імені Бориса Грінченкаuk_UA
dc.subjectінформатизація освітиuk_UA
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UA
dc.subjectподкастuk_UA
dc.subjectстудент-іноземецьuk_UA
dc.subjectукраїнська мова як іноземнаuk_UA
dc.subjectмедичний вишuk_UA
dc.titleТехнологія подкастингу в руслі цифровізаційних тенденцій мовної освіти іноземних студентів-медиківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doi10.28925/2414-0325.2020.9.4-
dc.subject.udc378.6:61.016:81’243.091.33:004.738uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tehnologiya_podcastingu.pdf876,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.