Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14121
Назва: Дистанційна форма навчання як складова інтерактивної взаємодії студентів і викладачів при викладанні пропедевтики педіатрії
Автори: Фролова, Т. В.
Сенаторова, А. В.
Терещенкова, І. І.
Стенкова, Н. Ф.
Сіняєва, І. Р.
Атаманова, О. В.
Кононенко, О. В.
Феськова, А. О.
Дата публікації: 2020
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Дистанційна форма навчання як складова інтерактивної взаємодії студентів і викладачів при викладанні пропедевтики педіатрії / Т. В. Фролова, А. В. Сенаторова, І. І. Терещенкова [та ін.] // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 395–399.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлені теоретичні та практичні аспекти впровадження дистанційного навчання при вивченні клінічної дисципліни, розглянуті основні напрями вирішення проблем за допомогою інноваційних освітніх технологій. Звертається увага на необхідність збереження інтерактивної взаємодії студентів і викладачів при викладанні клінічної дисципліни у форматі дистанційного навчання. Проаналізовані результати анкетування студентів задля попередньої оцінки якості дистанційного навчання та підвищення професійної компетенції майбутніх лікарів.
Theoretical and practical aspects of distance learning introduction in studying clinical discipline are reported in the article, the main directions of solving problems of innovative educational technologies are also considered. Attention is paid to necessity to maintain interactive cooperation between students and teachers during teaching clinical discipline in the distance form of learning. The results of the students survey about preliminary rating of the quality of distance learning and advancement of professional competence of future doctors were analyzed.
В статье освещены теоретические и практические аспекты внедрения дистанционного обучения при изучении клинической дисциплины, рассмотрены основные направления решения проблем с помощью инновационных образовательных технологий. Обращается внимание на необходимость сохранения интерактивного взаимодействия студентов и преподавателей при преподавании клинической дисциплины в формате дистанционного обучения. Проанализированы результаты анкетирования студентов для предварительной оценки качества дистанционного обучения и повышения профессиональной компетенции будущих врачей.
Ключові слова: дистанційна форма навчання
інтерактивне навчання
медичний освітній заклад
пропедевтика педіатрії
distance learning
interactive learning
medical educational institution
propedeutics of pediatrics
дистанционная форма обучения
интерактивное обучение
медицинское образовательное учреждение
пропедевтика педиатрии
УДК: 378.018.43:378.016:616-053.2
ISBN: 978-617-7915-02-6
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14121
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Frolova_Distancijna_forma.pdf111,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.