Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14131
Назва: Проблеми викладання клінічної анатомії і оперативної хірургії на сучасному етапі реформування вищої медичної освіти
Інші назви: Problems of teaching clinical anatomy and operative surgery at the present stage of reforming higher medical education
Проблемы преподавания клинической анатомии и оперативной хирургии на современном этапе реформирования высшего медицинского образования
Автори: Білаш, Сергій Михайлович
Проніна, Олена Миколаївна
Коптев, Михайло Миколайович
Олійніченко, Ярина Олександрівна
Bilash, S. M.
Pronina, O. M.
Koptev, M. M.
Oliinichenko, Ya. O.
Билаш, Сергей Михайлович
Пронина, Елена Николаевна
Коптев, Михаил Николаевич
Олийниченко, Ярина Александровна
Дата публікації: лис-2020
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Проблеми викладання клінічної анатомії і оперативної хірургії на сучасному етапі реформування вищої медичної освіти / С. М. Білаш, О. М. Проніна, М. М. Коптев, Я. О. Олійніченко / Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 43–47.
Короткий огляд (реферат): Реформування медицини та освіти є актуальним завданням сьогодення. Сучасні новації у вищій медичній освіті призвели до змін у планах та програмах практично всіх навчальних дисциплін, зокрема клінічної анатомії і оперативної хірургії. Дана фундаментальна базова напівклінічна дисципліна є своєрідним містком від теоретичної медицини до практичної роботи лікаря, яка інтегрує всю інформацію про морфологію людини. У статті описані основні проблеми, які виникли при викладанні клінічної анатомії і оперативної хірургії, що здійснюється у відповідності зі змінами, розробленими Міністерством охорони здоров’я України. Скорочення годин, відведених для практичних занять, не дозволяє у повному обсязі проводити навчальні операції, опановувати практичні навички, знайомитися із новітніми тенденціями в оперативній хірургії, що може погіршити підготовку майбутніх спеціалістів. Наголошується на необхідності перегляду навчальних програм і збільшенні кількості годин з клінічної анатомії і оперативної хірургії, що допоможе підвищити обізнаність майбутніх лікарів із морфологічних питань, покращити рівень їхньої практичної та професійної підготовки.
Reforming of medicine and education is a topical task today. Modern innovations in higher medical education have led to changes in the curricula of almost all disciplines, including clinical anatomy and operative surgery. This fundamental basic semi-clinical discipline is a kind of bridge from theoretical medicine to practical work of a doctor, which integrates all the information about human morphology. The article describes the main problems that have arisen in the teaching of clinical anatomy and operative surgery, which is carried out in accordance with the changes were developed by the Ministry of health of Ukraine. The reduction of hours earmarked for practical classes does not allow to perform training surgeries fully, master practical skills, get acquainted with the current trends in operative surgery, which may worsen the training of future doctors. The needs to review curricula and increase number of hours for clinical anatomy and operative surgery, which will help raise awareness of morphological issues of future doctors, improve their level of practical and professional preparation are emphasized in the article.
Реформирование медицины и образования является актуальной задачей сегоднешнего дня. Современные новации в высшем медицинском образовании привели к изменениям в планах и програмах практически всех учебных дисциплин, в частности клинической анатомии и оперативной хирургии. Эта фундаментальная базовая полуклиническая дисциплина является своебразным мостиком от теоретической медицины к практической деятельности врача, котрая интегрирует всю информацию о морфологии человека. В статье описаны 44 основные проблемы, которые возникли при преподавании клинической анатомии и оперативной хирургии, что осуществляется в соответсвии с изменениями, разработанными Министерстом здравоохраниения Украины. Сокращение часов, отведенных для практических занятий, не позволяет в полном обьеме проводить учебные операции, овладеть практическими навыками, знакомится с новейшими тенденциями в оперативной хирургии, что может ухудшить подготовку будущих специалистов. Отмечается необходимость пересмотра учебных программ и увеличение количества часов для изучения клинической анатомии и оперативной хирургии, что поможет повысить осведомленность будущих врачей с морфологических вопросов, улучшить уровень их практической и профессиональной подготовки.
Ключові слова: клінічна анатомія
оперативна хірургія
реформування вищої медичної освіти
навчальний процес
практичні навички
clinical anatomy
operative surgery
reforming of higher medical education
educational process
practical skills
клиническая анатомия
оперативная хирургия
реформирование высшего медицинского образования
учебный процесс
практические навыки
УДК: 378.147:616-089
ISBN: 978-617-7915-02-6
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14131
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра анатомії з клінічною анатомією та оперативною хірургією
Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
problems_of_teaching_clinical_anatomy.pdf575,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.