Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14132
Назва: Особисто орієнтований підхід при вивченні пропедевтики педіатрії в умовах дистанційного навчання
Автори: Зюзіна, Лариса Степанівна
Козакевич, Вероніка Клавдіївна
Гасюк, Наталія Іванівна
Фастовець, Марина Миколаївна
Козакевич, Олена Борисівна
Дата публікації: 2020
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Особисто орієнтований підхід при вивченні пропедевтики педіатрії в умовах дистанційного навчання / Л. С. Зюзіна, В. К. Козакевич, Н. І. Гасюк [та ін.] // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 164–167.
Короткий огляд (реферат): В статті обґрунтовано особистісно орієнтований підхід до вивчення пропедевтики педіатрії при дистанційному навчанні. Висвітлені аспекти формування і впливу прокрастинації на результати навчання студентів, зокрема, при написанні історії хвороби та складання підсумкового модульного контролю. Пропонуються методи подолання даного феномену.
В статье обоснован личностно ориентированный подход к изучению пропедевтики педиатрии при дистанционном обучении. Освещены аспекты формирования и влияния прокрастинации на результаты обучения студентов, в частности, при написании истории болезни и сдачи итогового модульного контроля. Предлагаются методы преодоления данного феномена.
The article substantiates the personality-oriented approach to the study of propaedeutics of pediatrics in distance learning. Aspects of formation and influence of procrastination on results of training of students are covered, in particular, at writing of the history of illness and drawing up of final modular control. Methods of overcoming this phenomenon are offered.
Ключові слова: особистісно орієнтований підхід
прокрастинація
компетенції
пропедевтика педіатрії
личностно ориентированный подход
прокрастинация
компетенции
пропедевтика педиатрии
personality-oriented approach
procrastination
competencies
propaedeutics of pediatrics
УДК: 378.147:616-053.2
ISBN: 978-617-7915-02-6
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14132
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра педіатрії № 1 із неонатологією
Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
orientovaniy_pidshid.pdf2,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.