Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14132
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗюзіна, Лариса Степанівна-
dc.contributor.authorКозакевич, Вероніка Клавдіївна-
dc.contributor.authorГасюк, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorФастовець, Марина Миколаївна-
dc.contributor.authorКозакевич, Олена Борисівна-
dc.date.accessioned2020-12-01T10:30:06Z-
dc.date.available2020-12-01T10:30:06Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationОсобисто орієнтований підхід при вивченні пропедевтики педіатрії в умовах дистанційного навчання / Л. С. Зюзіна, В. К. Козакевич, Н. І. Гасюк [та ін.] // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 164–167.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7915-02-6-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14132-
dc.description.abstractВ статті обґрунтовано особистісно орієнтований підхід до вивчення пропедевтики педіатрії при дистанційному навчанні. Висвітлені аспекти формування і впливу прокрастинації на результати навчання студентів, зокрема, при написанні історії хвороби та складання підсумкового модульного контролю. Пропонуються методи подолання даного феномену.uk_UA
dc.description.abstractВ статье обоснован личностно ориентированный подход к изучению пропедевтики педиатрии при дистанционном обучении. Освещены аспекты формирования и влияния прокрастинации на результаты обучения студентов, в частности, при написании истории болезни и сдачи итогового модульного контроля. Предлагаются методы преодоления данного феномена.uk_UA
dc.description.abstractThe article substantiates the personality-oriented approach to the study of propaedeutics of pediatrics in distance learning. Aspects of formation and influence of procrastination on results of training of students are covered, in particular, at writing of the history of illness and drawing up of final modular control. Methods of overcoming this phenomenon are offered.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectособистісно орієнтований підхідuk_UA
dc.subjectпрокрастинаціяuk_UA
dc.subjectкомпетенціїuk_UA
dc.subjectпропедевтика педіатріїuk_UA
dc.subjectличностно ориентированный подходuk_UA
dc.subjectпрокрастинацияuk_UA
dc.subjectкомпетенцииuk_UA
dc.subjectпропедевтика педиатрииuk_UA
dc.subjectpersonality-oriented approachuk_UA
dc.subjectprocrastinationuk_UA
dc.subjectcompetenciesuk_UA
dc.subjectpropaedeutics of pediatricsuk_UA
dc.titleОсобисто орієнтований підхід при вивченні пропедевтики педіатрії в умовах дистанційного навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.147:616-053.2uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра педіатрії № 1 із неонатологією
Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
orientovaniy_pidshid.pdf2,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.