Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14141
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, Яна Володимирівна-
dc.contributor.authorПирог-Заказнікова, Ангеліна Валеріївна-
dc.contributor.authorКоваль, Юрій Павлович-
dc.contributor.authorKoval, Ya. V.-
dc.contributor.authorPirog-Zakaznykova, A. V.-
dc.contributor.authorKoval, Yu. P.-
dc.contributor.authorКоваль, Яна Владимировна-
dc.contributor.authorПирог-Заказникова, Ангелина Валерьевна-
dc.contributor.authorКоваль, Юрий Павлович-
dc.date.accessioned2020-12-01T12:52:23Z-
dc.date.available2020-12-01T12:52:23Z-
dc.date.issued2020-11-
dc.identifier.citationКоваль Я. В. Використання інноваційних технологій у навчальному процесі в Українській медичній стоматологічній академії / Я. В. Коваль, А. В. Пирог-Заказнікова, Ю. П. Коваль / The IX th International scientific and practical conference «Science and practice of today», Ankara, Turkey, Nov. 16–19, 2020. – Ankara, 2020. – С. 396–398.uk_UA
dc.identifier.isbn978-1-63649-920-8-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14141-
dc.description.abstractСимуляційні технології допомагають моделювати ситуації для відпрацювання навичок у хірургії, гінекології, стоматології, невідкладній медичній допомозі і т. д. Симулятори можуть бути як у вигляді простих фізичних моделей анатомічних структур (модель кісток черепа, грудної клітки, таза чи тренажери для відпрацювання окремих умінь), так і у вигляді складних пристроїв і манекенів із високою механічною укомплектованістю і комп'ютерним управлінням та стандартизованих пацієнтів [1]. Для студентів-стоматологів на стоматологічних кафедрах створені класи симуляційного навчання, в яких розміщені фантоми голови на штативі, які повністю імітують пацієнта. В порожнині рота фантома розміщені моделі щелеп з зубами для постійного або молочного прикусу, на яких можна відпрацьовувати мануальні навички по препаруванню тканин зуба, ендодонтичній обробці і пломбуванні кореневих каналів зубів [3]. На кафедрі післядипломної освіти лікарів-стоматологів УМСА в навчальному процесі використовуються методики з надання невідкладної допомоги пацієнтам стоматологічного профілю. Так, при зупинці серця, раптовій коронарній та серцевій смерті, використовується тренінг із серцево-легеневої реанімації (СЛР).uk_UA
dc.description.abstractSimulation technologies help to simulate situations for practicing skills in surgery, gynecology, dentistry, emergency care, etc. Simulators can be in the form of simple physical models of anatomical structures (model of skull bones, chest, pelvis or simulators to practice certain skills) , and in the form of complex devices and mannequins with high mechanical equipment and computer control and standardized patients [1]. Simulation training classes have been created for dental students at dental departments, in which phantoms of the head on a tripod are placed, which completely imitate the patient. In the phantom oral cavity there are models of jaws with teeth for permanent or milk occlusion, on which you can practice manual skills in tooth tissue preparation, endodontic treatment and filling of root canals [3]. At the Department of Postgraduate Education of Dentists of UMSA in the educational process methods of providing emergency care to patients of dental profile are used. Thus, in cardiac arrest, sudden coronary and cardiac death, training in cardiopulmonary resuscitation (CPR) is used.uk_UA
dc.description.abstractСимуляционные технологии помогают моделировать ситуации для отработки навыков в хирургии, гинекологии, стоматологии, неотложной медицинской помощи и т. Д. Симуляторы могут быть как в виде простых физических моделей анатомических структур (модель костей черепа, грудной клетки, таза или тренажеры для отработки отдельных умений) , так и в виде сложных устройств и манекенов с высокой механической укомплектованностью и компьютерным управлением и стандартизированных пациентов [1]. Для студентов-стоматологов на стоматологических кафедрах созданы классы симуляционных учения, в которых размещены фантомы головы на штативе, которые полностью имитируют пациента. В полости рта фантома размещены модели челюстей с зубами для постоянного или молочного прикуса, на которых можно отрабатывать мануальные навыки по препарированию тканей зуба, эндодонтической обработке и пломбировании корневых каналов зубов [3]. На кафедре последипломного образования врачей-стоматологов УМСА в учебном процессе используются методики по оказанию неотложной помощи пациентам стоматологического профиля. Так, при остановке сердца, внезапной коронарной и сердечной смерти, используется тренинг по сердечно-легочной реанимации (СЛР).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherInternational Sciene Groupuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectсучасний світuk_UA
dc.subjectстоматологіяuk_UA
dc.subjectсимуляційні технологіїuk_UA
dc.subjectinformation technologyuk_UA
dc.subjectmodern worlduk_UA
dc.subjectdentistryuk_UA
dc.subjectsimulation technologiesuk_UA
dc.subjectинформационные технологииuk_UA
dc.subjectсовременный мирuk_UA
dc.subjectстоматологияuk_UA
dc.subjectсимуляционные технологииuk_UA
dc.titleВикористання інноваційних технологій у навчальному процесі в Українській медичній стоматологічній академіїuk_UA
dc.title.alternativeThe use of innovative technologies in the educational process in the Ukrainian Medical Dental Academyuk_UA
dc.title.alternativeИспользование инновационных технологий в учебном процессе в Украинской медицинской стоматологической академииuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.doi10.46299/ISG.2020.II.IX-
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра анатомії з клінічною анатомією та оперативною хірургією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
innovative_technologies.pdf276,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.