Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14144
Назва: Використання кейс-методу у дистанційному вивченні клінічної анатомії і оперативної хірургії
Інші назви: The use of the case method in the remote study of clinical anatomy and operative surgery
Использование кейс-метода в дистанционном изучении клинической анатомии и оперативной хирургии
Автори: Білаш, Сергій Михайлович
Коптев, Михайло Миколайович
Олійніченко, Ярина Олександрівна
Bilash, S. M.
Koptev, M. M.
Oliinichenko, Ya. O.
Билаш, Сергей Михайлович
Коптев, Михаил Николаевич
Олийниченко, Ярина Александровна
Дата публікації: лис-2020
Видавець: International Sciene Group
Бібліографічний опис: Білаш С. М. Використання кейс-методу у дистанційному вивченні клінічної анатомії і оперативної хірургії / С. М. Білаш, М. М. Коптев, Я. О. Олійніченко // The VIII th International scientific and practical conference “Modern problems in science”, Prague, Czech Republic, November 09–12, 2020. – Prague, 2020. – С. 308–310.
Короткий огляд (реферат): На сьогодні підготовка висококваліфікованих фахівців, конкурентоспроможних на ринку праці, є головним завданням для будь-якого вищого навчального закладу. Нині медичні виші України переживають непростий час реформування організації освітнього процесу. Відповідно до вимог часу, освітній процес потребує постійного удосконалення та використання інноваційних форм навчання. Особливо актуальним це стало із упровадженням дистанційного навчання у зв’язку із пандемією коронавірусу Covid-19. Колектив кафедри клінічної анатомії і оперативної хірургії Української медичної стоматологічної академії при організації навчального процесу постійно намагається дотримуватися сучасних тенденцій у вищій медичній освіті. Уже тривалий час у процесі викладання клінічної (топографічної) анатомії і оперативної хірургії викладачами широко використовуються такі інноваційні методи навчання як інтерактивні та проблемно-орієнтовані лекції, презентації з використанням мультимедійної техніки, ділові ігри, симуляційне навчання [1]. Значна роль у цьому процесі відведена інформаційно-комунікаційним технологіям, використанню всесвітньої мережі Інтернет. Особливо актуальним використання Інтернету стало під час дистанційного навчання із здобувачами освіти у зв’язку із карантинними заходами. На жаль, проведення у такому форматі занять, особливо практичних, не дозволяє повною мірою використовувати низку інноваційних навчальних технологій, які добре зарекомендували себе під час аудиторної роботи.
Today, the training of highly qualified specialists, competitive in the labor market, is the main task for any higher education institution. At present, medical universities in Ukraine are going through a difficult time of reforming the organization of the educational process. According to the requirements of the time, the educational process requires constant improvement and the use of innovative forms of learning. This is especially true with the introduction of distance learning in connection with the Covid-19 coronavirus pandemic. The staff of the Department of Clinical Anatomy and Operative Surgery of the Ukrainian Medical Dental Academy in the organization of the educational process is constantly trying to follow modern trends in higher medical education. For a long time in the process of teaching clinical (topographic) anatomy and operative surgery, teachers have widely used such innovative teaching methods as interactive and problem-oriented lectures, presentations using multimedia techniques, business games, simulation training [1]. A significant role in this process is given to information and communication technologies, the use of the World Wide Web. The use of the Internet has become especially relevant during distance learning with students in connection with quarantine measures. Unfortunately, conducting classes in this format, especially practical ones, does not allow to make full use of a number of innovative educational technologies that have proven themselves well in classroom work.
На сегодня подготовка высококвалифицированных специалистов, конкурентоспособных на рынке труда, является главной задачей для любого высшего учебного заведения. Сейчас медицинские вузы Украины переживают непростой период реформирования организации образовательного процесса. В соответствии с требованиями времени, образовательный процесс требует постоянного совершенствования и использования инновационных форм обучения. Особенно актуальным это стало с внедрением дистанционного обучения в связи с пандемией коронавируса Covid-19. Коллектив кафедры клинической анатомии и оперативной хирургии Украинской медицинской стоматологической академии при организации учебного процесса постоянно пытается придерживаться современных тенденций в высшем медицинском образовании. Уже длительное время в процессе преподавания клинической (топографической) анатомии и оперативной хирургии преподавателями широко используются такие инновационные методы обучения как интерактивные и проблемно-ориентированные лекции, презентации с использованием мультимедийной техники, деловые игры, симуляционных обучения [1]. Значительная роль в этом процессе отведена информационно-коммуникационным технологиям, использованию всемирной сети Интернет. Особенно актуальным использование Интернета стало при дистанционном обучении с соискателями образования в связи с карантинными мероприятиями. К сожалению, проведение в таком формате занятий, особенно практических, не позволяет в полной мере использовать ряд инновационных учебных технологий, хорошо зарекомендовавших себя во время аудиторной работы.
Ключові слова: кейс-метод
клінічна анатомія і оперативна хірургія
дистанційне навчання
case-method
clinical anatomy and operative surgery
distance learning
кейс-метод
клиническая анатомия и оперативная хирургия
дистанционное обучение
ISBN: 978-1-63649-931-4
DOI: 10.46299/ISG.2020.II.VIII
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14144
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра анатомії з клінічною анатомією та оперативною хірургією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
the_case_method.pdf308,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.