Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14145
Назва: Основні аспекти дистанційного навчання у вищих навчальних медичних закладах України в регіонах червоної карантинної зони
Інші назви: The main aspects of distance learning in higher medical institutions of Ukraine in the regions of the red quarantine zone
Основные аспекты дистанционного обучения в высших учебных медицинских заведениях Украины в регионах красной карантинной зоны
Автори: Проніна, Олена Миколаївна
Донченко, Світлана Владиславівна
Кобеняк, Микола Миколайович
Pronina, O. M.
Donchenko, S. V.
Kobenyak, M. M.
Пронина, Елена Николаевна
Донченко, Светлана Владиславовна
Кобеняк, Николай Николаевич
Дата публікації: лис-2020
Видавець: International Sciene Group
Бібліографічний опис: Проніна О. М. Основні аспекти дистанційного навчання у вищих навчальних медичних закладах України в регіонах червоної карантинної зони / О. М. Проніна, С. В. Донченко, М. М. Кобеняк // The VIII th International scientific and practical conference “Modern problems in science”, Prague, Czech Republic, November 09–12, 2020. – Prague, 2020. – С. 344–345.
Короткий огляд (реферат): Дистанційна форма навчання передбачає собою доступ до мережі Інтернет, технічне забезпечення (телефон, комп’ютер та ін.) студентів, а також спирається на знання і вміння викладачів користуватися сучасними гаджетами та програмами. Це справді не просте завдання – організувати онлайн-навчання. Дистанційне навчання включає в себе заходи, які передбачають: надання учбового матеріалу для студентів, засоби контролю успішності студентів, консультації студентів викладачами кафедри, інтерактивну співпрацю студента і викладача, можливості швидкого надання інформації та коригування помилок студентів. Можна підсумувати, що дистанційна форма навчання відкриває нові можливості для навчання студентів. Головне – це їх мотивація і бажання.
Distance learning involves access to the Internet, technical support (telephone, computer, etc.) for students, and relies on the knowledge and skills of teachers to use modern gadgets and programs. This is not an easy task - to organize online training. Distance learning includes activities that include: providing educational material for students, means of monitoring student performance, student consultations by teachers of the department, interactive cooperation between student and teacher, the ability to quickly provide information and correct student errors. We can conclude that distance learning opens up new opportunities for students to learn. The main thing is their motivation and desire.
Дистанционная форма обучения предполагает собой доступ к сети Интернет, техническое обеспечение (телефон, компьютер и др.) Студентов, а также опирается на знания и умения преподавателей пользоваться современными гаджетами и программами. Это действительно не простая задача - организовать онлайн-обучения. Дистанционное обучение включает в себя мероприятия, которые предусматривают: предоставление учебного материала для студентов, средства контроля успеваемости студентов, консультации студентов преподавателями кафедры, интерактивную сотрудничество студента и преподавателя, возможности быстрого предоставления информации и корректировки ошибок студентов. Можно подытожить, что дистанционная форма обучения открывает новые возможности для обучения студентов. Главное - это их мотивация и желание.
Ключові слова: дистанційне навчання
платформи
студенти
distance learning
platforms
students
дистанционное обучение
платформы
студенты
ISBN: 978-1-63649-931-4
DOI: 10.46299/ISG.2020.II.VIII
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14145
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра анатомії з клінічною анатомією та оперативною хірургією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aspects_of_distance_learning.pdf279,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.