Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14146
Назва: Роль навчальних операцій у організації освітнього процесу кафедри клінічної анатомії і оперативної хірургії
Інші назви: The role of educational operations in the organization of the educational process of the Department of Clinical Anatomy and Operative Surgery
Роль учебных операций в организации образовательного процесса кафедры клинической анатомии и оперативной хирургии
Автори: Білаш, Сергій Михайлович
Коптев, Михайло Миколайович
Олійніченко, Ярина Олександрівна
Bilash, S. M.
Koptev, M. M.
Oliinichenko, Ya. O.
Билаш, Сергей Михайлович
Коптев, Михаил Николаевич
Олийниченко, Ярина Александровна
Дата публікації: лис-2020
Видавець: International Sciene Group
Бібліографічний опис: Білаш С. М. Роль навчальних операцій у організації освітнього процесу кафедри клінічної анатомії і оперативної хірургії / С. М. Білаш, М. М. Коптев, Я. О. Олійніченко // The X th International scientific and practical conference «Trends in the development of modern scientific thought», Vancouver, Canada, November 23–26, 2020. – Vancouver, 2020. – С. 336–338.
Короткий огляд (реферат): Нагальною вимогою сьогодення, яка висувається до медичних вишів України, є підготовка висококваліфікованих спеціалістів, які під час навчання оволоділи усіма практичними навичками і професійними уміннями, необхідними для успішної подальшої фахової діяльності. Це потребує від науково-педагогічних кадрів вищих навчальних медичних закладів відповідної організації навчального процесу, у якому визначальну роль відіграють практичні заняття зі студентами. Осторонь від процесу реформування освітнього процесу не залишаються і кафедри клінічної анатомії і оперативної хірургії [1]. На кафедрі клінічної анатомії і оперативної хірургії Української медичної стоматологічної академії значну увагу приділяють саме практичній роботі студентів під час аудиторних занять. Удосконалення організації освітнього процесу у вищій медичній школі, зокрема при проведені практичних занять, нині не можливе без використання інноваційних форм навчання. Тому викладачі кафедри під час практичного заняття успішно використовують різні новітні навчальні форми. Завдяки цьому суттєво змінюється роль викладача: він стає не лише джерелом пасивного отримання знань для студентів, але й ініціатором їхнього творчого пошуку, організатором самостійної роботи. Використання новітніх технологій навчання дозволяє викладачеві оцінювати не окремі знання, уміння та навички студента, а рівень його професійних умінь.
The urgent requirement of today, which is put forward to medical universities in Ukraine, is the training of highly qualified specialists who during their studies have mastered all the practical skills and professional skills necessary for successful further professional activity. This requires from the scientific and pedagogical staff of higher educational medical institutions the appropriate organization of the educational process, in which the decisive role is played by practical classes with students. The departments of clinical anatomy and operative surgery do not stay away from the process of reforming the educational process [1]. At the Department of Clinical Anatomy and Operative Surgery of the Ukrainian Medical Dental Academy, considerable attention is paid to the practical work of students during classroom classes. Improving the organization of the educational process in higher medical school, in particular during practical classes, is currently not possible without the use of innovative forms of education. Therefore, teachers of the department during the practical lesson successfully use various new forms of education. Due to this, the role of the teacher changes significantly: he becomes not only a source of passive acquisition of knowledge for students, but also the initiator of their creative search, the organizer of independent work. The use of the latest learning technologies allows the teacher to assess not the individual knowledge, skills and abilities of the student, but the level of his professional skills.
Неотложным требованием настоящего, которая выдвигается в медицинские вузы Украины, является подготовка высококвалифицированных специалистов, во время учебы овладели всеми навыками и профессиональными умениями, необходимыми для успешной дальнейшей профессиональной деятельности. Это требует от научно-педагогических кадров высших учебных медицинских заведений соответствующей организации учебного процесса, в котором определяющую роль играют практические занятия со студентами. В стороне от процесса реформирования образовательного процесса не остаются и кафедры клинической анатомии и оперативной хирургии [1]. На кафедре клинической анатомии и оперативной хирургии Украинской медицинской стоматологической академии большое внимание уделяют именно практической работе студентов во время аудиторных занятий. Совершенствование организации образовательного процесса в высшей медицинской школе, в частности при проведении практических занятий, в настоящее время невозможно без использования инновационных форм обучения. Поэтому преподаватели кафедры во время практического занятия успешно используют различные новейшие учебные формы. Благодаря этому существенно меняется роль преподавателя: он становится не только источником пассивного получения знаний для студентов, но и инициатором их творческого поиска, организатором самостоятельной работы. Использование новейших технологий обучения позволяет преподавателю оценивать не отдельные знания, умения и навыки студента, а уровень его профессиональных умений.
Ключові слова: операції
клінічна анатомія і оперативна хірургія
інноваційні форми навчання
ділова гра
operations
clinical anatomy and operative surgery
innovative forms of education
business game
операции
клиническая анатомия и оперативная хирургия
инновационные формы обучения
деловая игра
ISBN: 978-1-63649-921-5
DOI: 10.46299/ISG.2020.II.X
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14146
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра анатомії з клінічною анатомією та оперативною хірургією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
educational_operations.pdf277,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.