Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14149
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГлобина, Людмила Викторовна-
dc.contributor.authorГлобіна, Людмила Вікторівна-
dc.contributor.authorGlobina, L. V.-
dc.date.accessioned2020-12-02T08:12:00Z-
dc.date.available2020-12-02T08:12:00Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГлобина Л. В. Методический инструментарий толерантной коммуникации / Л. В. Глобина // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава : Астрая, 2020. – С. 106–110.uk_UA
dc.identifier.issn978-617-7915-02-6-
dc.identifier.otherББК 74.58+81.2-
dc.identifier.otherУДК 378.6-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14149-
dc.description.abstractСтатья посвящена проблемам формирования лингвистической креативной компетентности иностранных студентов на занятиях языковой подготовки в медицинском вузе на начальном этапе обучения. Целью исследования является анализ средств создания, функционирования и восприятия лингвистического юмора как эффективного метода активизации учебного процесса в иноязычной аудитории. В работе использованы методы межъязыковых сопоставлений, лексико-семантического и трансформационного анализа. Большое внимание уделяется прагматическому аспекту обучения иностранных студентов для формирования умений и навыков по использованию нестандартных языковых комплексов в профессиональной сфере.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемам формування лінгвістичної креативної компетентності іноземних студентів на заняттях мовної підготовки в медичному виші на початковому етапі навчання. Мета дослідження – аналіз засобів створення, функціонування й сприйняття лінгвістичного гумору як ефективного методу активізації навчального процесу в іншомовній аудиторії. У роботі використані методи міжмовних зіставлень, лексико-семантичного і експериментально-трансформаційного аналізу. Значна увага приділяється прагматичному аспекту навчання іноземних студентів для формування умінь і навичок із використання нестандартних мовних комплексів у професійній сфері.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the problems of the formation of linguistic creative competence of foreign students in language training at a medical university at the initial stage of training. The aim of the study is to analyze the means of creating, functioning and perception of linguistic humor as an effective method of activating the educational process in a foreign audience. In the work, methods of cross-language comparisons, lexical-semantic and transformational analysis are used. Much attention is paid to the pragmatic aspect of teaching foreign students for the formation of skills in using nonstandard language complexes in the professional sphere.uk_UA
dc.language.isoruuk_UA
dc.publisherВид-во «Астрая»uk_UA
dc.subjectлингвистическая креативностьuk_UA
dc.subjectлингвистический юморuk_UA
dc.subjectиностранные студентыuk_UA
dc.subjectмедицинский вузuk_UA
dc.subjectлінгвістична креативністьuk_UA
dc.subjectлінгвістичний гуморuk_UA
dc.subjectіноземні студентиuk_UA
dc.subjectмедичний заклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectlinguistic creativityuk_UA
dc.subjectlinguistic humoruk_UA
dc.subjectforeign studentsuk_UA
dc.subjectmedical universityuk_UA
dc.titleМетодический инструментарий толерантной коммуникацииuk_UA
dc.title.alternativeМетодичний інструментарій толерантноЇ комунікаціїuk_UA
dc.title.alternativeMethodological tools for tolerant communicationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc811.161.1’243’373:378.6:61uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки
Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Metodicheskiy.pdf577,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.