Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14184
Назва: Педагогічні засади формування креативності майбутнього педагога гуманітарного профілю
Автори: Власюк, І. В.
Дата публікації: 2020
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Власюк І. В. Педагогічні засади формування креативності майбутнього педагога гуманітарного профілю / І. В. Власюк // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 86–96.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню проблеми підвищення результативності процесу навчання, обумовленого вимогами сучасності, що змінилися, та прагнення перебороти протиріччя між основною метою освіти — підготовкою майбутніх педагогів гуманітарного профілю й збільшенням їх завантаженості; між вимогами сучасної педагогічної думки, що розглядає навчальний предмет як засіб розвитку студента, і орієнтацією викладача на методи й засоби, характерні для репродуктивного навчання; між потребою в розробці нових технологій навчання, що забезпечують глибоке засвоєння знань студентами, і недостатньою готовністю викладача до їхньої реалізації. В роботі доведено, що засвоєння базового ядра навчальної програми для майбутніх фахівців вищої освіти та зменшення рівня реактивної тривожності студентів можна домогтися, якщо навчальна інформація буде подаватися у вигляді інтелект-карт; студенти будуть уміти представляти будь-який навчальний матеріал у згорнутому вигляді з використанням невербальних засобів вираження; створювати на парах творчий, доброзичливий клімат.
The article is devoted to the study of the problem of increasing the effectiveness of the learning process due to the changing requirements of modernity and the desire to overcome the contradiction between the main purpose of education - training future humanities teachers and increasing their workload; between the requirements of modern pedagogical thought, which considers the subject as a means of student development, and the teacher's focus on methods and tools specific to reproductive learning; between the need to develop new learning technologies that provide deep learning by students, and the lack of readiness of the teacher to implement them. The paper proves that mastering the basic core of the curriculum for future higher education professionals and reducing the level of reactive anxiety of students can be achieved if educational information is presented in the form of intelligence maps; students will be able to present any educational material in a condensed form using non-verbal means of expression; to create a creative, friendly climate in pairs.
Ключові слова: інтелект-карта
креативність
педагогічна технологія
талановитий
технологія креативного кодування інформації
intelligence map
creativity
pedagogical technology
talented
technology of creative coding of information
УДК: 37.018.43:004:316.77
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14184
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vlasuk_Pedagogichni_zasadi.pdf485,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.