Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14189
Назва: Дистанційне навчання: психологічні аспекти
Автори: Горецька, А. М.
Рибалко, А. І.
Завгородня, Н. І.
Дата публікації: 2020
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Горецька А. М. Дистанційне навчання: психологічні аспекти / А. М. Горецька, А. І. Рибалко, Н. І. Завгородня // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 120–123.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються психологічні особливості забезпечення освітнього процессу в умовах дистанційного навчання, наведено особистісні особливості людини, які слід враховувати при розробці навчально-методичних матеріалів з урахуванням психологічних бар’єрів спілкування, наведенно основні відмінності та переваги дистанційної освіти від традиційних форм навчання.
The article considers the psychological aspects of the educational process in distance learning, gives the personal characteristics of a person who should be considered in the development of teaching materials, taking into account psychological barriers of communication, the main differences and advantages of distance education from traditional forms of learning.
Ключові слова: психологічні особливості
дистанційна освіта
освітній процес
psychological aspects
distance education
educational process
психологические особенности
образовательный процесс
дистанционное образование
УДК: 159.95
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14189
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gorecka_Distanciyne_navchannya.pdf74,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.