Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14208
Назва: Застосування ТРВЗ-технологій (теорії розв’язання винахідницьких завдань) під час вивчення хірургічної стоматології
Інші назви: Застосування ТРВЗ-технологій (теорії розв’язання винахідницьких завдань) під час вивчення хірургічної стоматології
Автори: Ткаченко, Павло Іванович
Резвіна, Катерина Юріївна
Зарудська, Т. А.
Дата публікації: 2020
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Ткаченко П. І. Застосування ТРВЗ-технологій (теорії розв’язання винахідницьких завдань) під час вивчення хірургічної стоматології / П. І. Ткаченко, К. Ю. Резвіна, Т. А. Зарудська // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 374–377.
Короткий огляд (реферат): Останнім часом все більш актуальним стає питання творчого розвитку особистості. У нашій країні відбуваються зміни, що зумовлюють необхідність виховання покоління, зорієнтованого на розв'язання складних інтелектуальних проблем. Навчальні заклади України дбають про творчий потенціал кожного студента та в подальшому - нашого суспільства в цілому. Удосконалювати навчальний процес з хірургічної стоматології, підвищувати ефективність обсягу та форм роботи, керуючись лише застарілими методиками, на сьогодні стає неможливим. Це питання є актуальним на сьогодення, оскільки під час занять досить часто визначається, що студенти мислять готовими схемами та дають відповіді на поставлені запитання досить стисло та неповно, не бажаючи систематизувати та дослідити отримані навички та знання.
В последнее время все более актуальным становится вопрос творческого развития личности. В нашей стране происходят изменения, обусловливающие необходимость воспитания поколения, ориентированного на решение сложных интеллектуальных проблем. Учебные заведения Украины заботятся о творческом потенциале каждого студента и в дальнейшем - общества в целом. Усовершенствовать учебный процесс по хирургической стоматологии, повышать эффективность объема и форм работы, руководствуясь лишь устаревшими методиками, сегодня становится невозможным. Этот вопрос является актуальным на сегодняшний день, поскольку во время занятий достаточно часто определяется, что студенты мыслят готовыми схемами и дают ответы на поставленные вопросы достаточно кратко и неполно, не желая систематизировать и исследовать полученные навыки и знания.
Recently, the issue of creative development ofpersonality has become increasingly important. In our country there are changes that necessitate the education of a generation focused on solving complex intellectual problems. Educational institutions of Ukraine care about the creative potential of each student and in the future - our society as a whole. It is currently impossible to improve the educational process in surgical dentistry, increase the efficiency of the volume and forms of work, guided only by outdated methods. This question is relevant today, because during classes it is often determined that students think ready-made schemes and give answers to questions quite concisely and incompletely, not wanting to systematize and explore the acquired skills and knowledge.
Ключові слова: ТРВЗ
розвиток творчої уяви
вивчення
хірургічна стоматологія
ТРИЗ
развитие творческого воображения
изучение
хирургическая стоматология
the theory of inventive problem solving
development of creative imagination
study
surgical dentistry
УДК: 616.314-089
ISBN: 978-617-7915-02-6
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14208
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachenko_Zastosuvannia_TRVZ.pdf83,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.