Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14241
Назва: Виклики у забезпеченні набуття загальних (ключових) та професійних компетентностей студентами вищих навчальних закладів медичного профілю у зв’язку з переходом на дистанційну форму навчання в умовах карантину
Інші назви: Challenges in implementation of general (key), and professional competencies by students of higher educational institutions of medical profile in connection with the transition to distance learning in quarantine
Автори: Федорченко, Віра Іванівна
Полянська, Валентина Павлівна
Боброва, Нелля Олександрівна
Fedorchenko, V. I.
Polyanska, V. P.
Bobrova, N. O.
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Федорченко В. І. Виклики у забезпеченні набуття загальних (ключових) та професійних компетентностей студентами вищих навчальних закладів медичного профілю у зв’язку з переходом на дистанційну форму навчання в умовах карантину [Електронний ресурс] / В. І. Федорченко, В. П. Полянська, Н. О. Боброва // Trends in the development of modern scientific thought : Abstracts of X International Scientific and Practical Conference, Vancouver, Canada, November 23–26 2020. – Vancouver, 2020. – P. 372–377. – URL : https://isg-konf.com/uk/trends-in-the-development-of-modern-scientific-thought-ua/
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано виклики, які виникли у забезпеченні набуття загальних (ключових) та професійних компетентностей студентами вищих навчальних закладів медичного профілю у зв’язку з переходом на дистанційну форму навчання в умовах карантину. Карантинні умови значною мірою змінили взаємодію у сфері набуття студентами загальних (ключових) компетентностей. Це стосується як результатів взаємодії студент-студент, так і, особливо, студент-викладач з огляду на те, що учасники процесу стали дистанційованими.
The challenges that have arisen in ensuring the acquisition of general (key) and professional competencies by students of higher educational institutions of medical profile in connection with the transition to distance learning in quarantine are analyzed. Quarantine conditions have significantly changed the interaction in the field of acquisition of general (key) competencies by students. This applies to both the results of the student-student interaction and, in particular, the student-teacher, given that the participants in the process have become distant.
Ключові слова: загальні (ключові) компетентності
дистанційна форма навчання
професійні компетентності
вищі навчальні заклади
медичний профіль
general (key) competencies
professional competencies
medical profile
higher education institutions
distance learning
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14241
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра мікробіології, вірусології та імунології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vikliki.pdf740,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.