Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14358
Назва: Реалізація і впровадження технологічного блоку методичної системи застосування фітнес-технологій в освітньому процесі з фізичного виховання студентів
Інші назви: Implementation of the technological block of the methodical system of application of fitness technologies in the educational process of physical education of students
Реализация и внедрение технологического блока методической системы применения фитнес-технологий в образовательном процессе по физическому воспитанию студентов
Автори: Жамардій, Валерій Олександрович
Zhamardiy, V. O.
Дата публікації: 2020
Видавець: НПУ імені М. П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Жамардій В. О. Реалізація і впровадження технологічного блоку методичної системи застосування фітнес-технологій в освітньому процесі з фізичного виховання студентів / В. О. Жамардій // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 15 «Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт)». – 2020. – Вип. 2 (122). – С. 64–69. DOI 10.31392/NPU-nc.series15.2020.2(122).13
Короткий огляд (реферат): Зміст статті полягає у реалізації та впровадженні технологічного блоку методичної системи застосування фітнес-технологій в освітньому процесі з фізичного виховання студентів. Досліджено, що формування технологічного блоку методичної системи передбачає діагностику стану здоров’я студентів, фізичного розвитку та фізичної підготовленості до фізичних навантажень під час занять фітнес-технологіями. Визначено, що формування технологічного блоку методичної системи певною мірою залежить від рівня рухової активності студентів. З’ясовано, що при формуванні технологічного блоку методичної системи самостійні заняття мають важливе місце у системі фізичного вдосконалення студентів. Це можуть бути комплекси фізичних вправ вдома, на свіжому повітрі, під час відпочинку, ранкова гігієнічна гімнастика, оздоровча ходьба і біг, лижні прогулянки, катання на ковзанах та велосипеді, заняття на тренажерах, спортивні ігри за місцем проживання, туристичні походи й екскурсії, мандри в гори, інші міста та країни тощо. Упровадження методичної системи у технологічному блоці передбачає також активізацію естетичного виховання до формування постави, статури, краси свого фізичного вигляду завдяки заняттям фітнес-технологіями.
Содержание статьи заключается в реализации и внедрении технологического блока методической системы применения фитнес-технологий в образовательном процессе по физическому воспитанию студентов. Доказано, что формирование технологического блока методической системы предполагает диагностику состояния здоровья студентов, физического развития и физической подготовленности к физическим нагрузкам во время занятий фитнестехнологиями. Выяснено, что при формировании технологического блока методической системы самостоятельные занятия имеют важное место в системе физического совершенствования студентов. Это могут быть комплексы физических упражнений дома, на свежем воздухе, во время отдыха, утренняя гигиеническая гимнастика, оздоровительная ходьба и бег, лыжные прогулки, катание на коньках и велосипеде, занятия на тренажерах, спортивные игры по месту жительства, туристические походы и экскурсии, путешествия в горы, другие города и страны и тому подобное. Внедрение методической системы в технологическом блоке предусматривает также активизацию эстетического воспитания к формированию осанки, телосложения, красоты своего физического облика благодаря занятиям фитнес-технологиями.
The content of the article is to implement and implement a technological block of the methodological system of application of fitness technologies in the educational process of physical education of students. It has been researched that the formation of the technological block of the methodological system provides diagnostics of students' health status, physical development and physical fitness during exercise of fitness technologies. It is determined that the formation of the technological block of the methodological system depends to a certain extent on the level of motor activity of students. Motor activity is one of the factors that determine the level of metabolic processes in the body and the state of its bone, muscle, and cardiovascular and respiratory systems. Accordingly, the distribution of students by the level of physical activity is quite promising, but from a practical point of view, it is a direction that is difficult to implement during the exercise of fitness technologies in the educational process of physical education. It was found out that the formation of the technological block of the methodological system should take into account that self-study should occupy an important place in the system of physical improvement of students. These can be complexes of exercise at home, in the open air, during rest, morning hygienic gymnastics, wellness walking and jogging, skiing, ice skating and cycling, training on imulators, sports games at the place of residence, hiking and excursions, traveling to mountains, other cities and countries, etc. The introduction of the methodological system in the technological block also implies the activation of aesthetic education to the formation of posture, physique, beauty of its physical appearance through training of fitness technologies.
Ключові слова: методична система
студенти
технологічний блок
фізичне виховання
фітнес-технологі
методическая система.
студенты
технологический блок
фитнестехнологии
физическое воспитание
methodical system
fitness technologies
technological block
students
physical education
УДК: 796.011.3:378
ISBN: 10.31392/NPU-nc.series15.2020.2(122).13
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31293
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14358
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізичної та реабілітаційної медицини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
realizaciya_ta_vprovadzjennya.pdf263,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.