Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14413
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖамардій, Валерій Олександрович-
dc.contributor.authorЖамардий, Валерий Александрович-
dc.contributor.authorZhamardiy, V.-
dc.contributor.authorГордієнко, Оксана Валеріївна-
dc.contributor.authorГордиенко, Оксана Валерьевна-
dc.contributor.authorHordiienko, О.-
dc.date.accessioned2020-12-21T12:04:26Z-
dc.date.available2020-12-21T12:04:26Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЖамардій В. О. Проектування фітнес-технологій в освітньому процесі з фізичного виховання студентів / В. О. Жамардій, О. В. Гордієнко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія : Педагогічні науки. – 2020. – Вип. 2 (333), ч. I. – С. 90–98.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14413-
dc.description.abstractThe content of the article is to design fitness technologies in the educational process of physical education of students. In the process of designing fitness technologies, the content of the target, contentorganizational, technological, control and diagnostic blocks of the methodical system was formed and visualization of the training material was carried out. The main purpose of the application of fitness technologies is the physical education of the students and the ability to use the fitness technologies in the conditions of educational, fitness and health and future professional activity. It has been found out that the personal-oriented choice of fitness technologies consists in personal motivation and awareness of the selected type of fitness and health activity, where the principle of democratization and humanization is fully used, provided the joint activity of the teacher and the student. It has been researched that the types of fitness technologies offered to students proved to be an attractive and important form of physical education functioning. It is determined that the values of the selected types of fitness technologies differ favorably from the values of the traditional approach in the use of physical exercises and sports for physical education of students. The choice of a certain fitness activity in one of the types of fitness technologies enables the student to improve in the chosen type of health activity.uk_UA
dc.description.abstractЗміст статті полягає у проектуванні фітнес-технологій в освітньому процесі з фізичного виховання студентів. У процесі конструювання фітнес-технологій формувався зміст цільового, змістово-організаційного, технологічного, контрольно-діагностичного блоків методичної системи та здійснювалася візуалізація навчального матеріалу. З’ясовано, що особистісно-орієнтований вибір фітнес-технологій полягає в особистій мотивації та усвідомленості обраного виду фізкультурно-оздоровчої діяльності, де найповніше використовується принцип демократизації і гуманізації за умови спільної діяльності викладача і студента. Визначено, що цінності обраних видів фітнес-технологій вигідно відрізняються від цінностей традиційного підходу у використанні фізичних вправ і видів спорту для фізичного виховання студентів.uk_UA
dc.description.abstractСодержание статьи заключается в проектировании фитнестехнологий в образовательном процессе по физическому воспитанию студентов. В процессе конструирования фитнес-технологий формировался целевой, содержательно-организационный, технологический, контрольно-диагностический блоки методической системы и осуществлялась визуализация учебного материала. Выяснено, что личностно-ориентированный выбор фитнес-технологий заключается в личной мотивации и осознанности выбранного вида физкультурнооздоровительной деятельности, где наиболее полно используется принцип демократизации и гуманизации при совместной деятельности преподавателя и студента. Определено, что ценности избранных видов фитнес-технологий выгодно отличаются от ценностей традиционного подхода в использовании физических упражнений и видов спорта для физического воспитания студентов.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectфітнес-технологіїuk_UA
dc.subjectпроектуванняuk_UA
dc.subjectметодична системаuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectфитнес-технологии.uk_UA
dc.subjectпроектированиеuk_UA
dc.subjectfitness technologiesuk_UA
dc.subjectметодическая системаuk_UA
dc.subjectстудентыuk_UA
dc.subjectфизическое воспитаниеuk_UA
dc.subjectphysical educationuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectmethodical systemuk_UA
dc.subjectdesigninguk_UA
dc.titleПроектування фітнес-технологій в освітньому процесі з фізичного виховання студентівuk_UA
dc.title.alternativeПроектирование фитнес-технологий в образовательном процессе по физическому воспитанию студентовuk_UA
dc.title.alternativeDesign of Fitness Technologies in the Educational Process of Physical Education of Studentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doi10.12958/2227-2844-2020-2(333)-1-90-98-
dc.subject.udc796.011.3:378uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізичної та реабілітаційної медицини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
proektuvannya_fitnes-tehnologiy_v- osvitnomu-processi.pdf266,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.