Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14521
Назва: Учебный процесс в высших учебных заведениях в условиях пандемии
Інші назви: Навчальний процес у вищих навчальних закладах в умовах пандемії
The educational process in higher educational institutions during pandemic
Автори: Елинская, Алина Николаевна
Єлінська, Аліна Миколаївна
Yelinska, A. M.
Дата публікації: 2020
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Елинская А. Н. Учебный процесс в высших учебных заведениях в условиях пандемии / А. Н. Елинская // Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. – 2020. – Т. 20, № 3 (71). – C. 235–238.
Короткий огляд (реферат): Эндемический коронавирус (COVID-19) растет в геометрической прогрессии во всем мире. Распространенность нового коронавируса COVID-19 по всему миру привело к глобальным изменениям в социуме, различных организациях, образовательных учреждениях. Категория людей в начальной школе и университетах, по-видимому, относится к более низкой категории риска смертности по сравнению с пожилыми людьми, но все же нужны меры предосторожности при пандемии под названием «социальная дистанция», которая уменьшить межличностные контакты и тем самым свести к минимуму передачу вируса. Примерно 264 миллиона детей и подростков не ходят в школу (ЮНЕСКО, 2017), а пандемия еще больше усугубила ситуацию. Чем больше нарастает пандемия, тем больше наблюдается закрытия школ, училищ и университетов способствуя переходу на онлайн обучение. Настало время переосмыслить и перестроить нашу систему образования с учетом текущей ситуации. После кризиса COVID-19 онлайн-образование стало педагогическим прорывом от традиционного метода к более современному подходу преподавания и обучения, от класса к Zoom, от личного к виртуальному, от семинаров к вебинарам. Во всем мире вся система образования, от начального до высшего, была разрушена в период изоляции нового коронавирусного заболевания 2019 года (COVID-19). Пандемия заставила пересмотреть основные моменты онлайн-обучения в образовании, а также то, как существующие ресурсы образовательных учреждений могут помочь преобразовать формальное образование в онлайн с помощью виртуальных классов и других онлайн-ресурсов. Процесс онлайн-режимов преподавания-обучения воспринимается преподавателями и студентами по разном, иногда вызывая трудности и споры в эффективности их использования.
Ендемічний коронавірус (COVID-19) зростає в геометричній прогресії в усьому світі. Поширеність нового коронавируса COVID-19 по всьому світу призвело до глобальних змін в соціумі, різних організаціях, освітніх установах. Категорія людей в початковій школі і університетах, мабуть, відноситься до нижчої категорії ризику смертності у порівнянні з літніми людьми, але все ж потрібні запобіжні заходи при пандемії під назвою «соціальна дистанція», яка зменшує міжособистісні контакти і тим самим зводить до мінімуму передачу вірусу. Приблизно 264 млн дітей і підлітків не ходять в школу (ЮНЕСКО 2017), а пандемія ще більше погіршила ситуацію. Чим більше наростає пандемія, тим більше спостерігається закриття шкіл, училищ та університетів сприяючи переходу на онлайн навчання. Настав час переусвідомити і перебудувати нашу систему освіти з урахуванням поточної ситуації. Після кризи COVID-19 онлайн-освіта стала педагогічним проривом від традиційного методу до більш сучасного підходу викладання і навчання, від класу до Zoom, від особистого до віртуального, від семінарів до вебінарів. У всьому світі вся система освіти, від початкової до вищої, була зруйнована в період ізоляції нового коронавірусного захворювання 2019 року (COVID-19). Пандемія змусила переглянути основні моменти онлайн-навчання в освіті, а також те, як існуючі ресурси освітніх установ можуть допомогти перетворити формальну освіту в онлайн за допомогою віртуальних класів та інших онлайн-ресурсів. Процес онлайн-режимів викладання-навчання сприймається викладачами і студентами по різному, іноді викликаючи труднощі і суперечки в ефективності їх використання.
The endemic coronavirus (COVID-19) is growing exponentially around the world. The prevalence of the new coronavirus COVID-19 around the world has led to global changes in society, various organizations, and educational institutions. Primary school and university populations appear to be at a lower mortality risk than older adults, but precautions are still needed in a pandemic called "social distance" to reduce interpersonal contact and thereby minimize transmission of the virus. Approximately 264 million children and adolescents are out of school (UNESCO, 2017), and the pandemic has further exacerbated the situation. The more the pandemic grows, the more schools, colleges and universities are closed, contributing to the transition to online learning. The time has come to rethink and rebuild our education system based on the current situation. In the aftermath of the COVID-19 crisis, online education has been a pedagogical breakthrough from a traditional method to a more modern approach to teaching and learning, from class to Zoom, from personal to virtual, from seminars to webinars. Around the world, the entire education system, from primary to tertiary, was destroyed during the isolation of the new coronavirus disease 2019 (COVID-19). The pandemic has prompted a re-examination of the main points of online learning in education, as well as how existing educational resources can help transform formal education online through virtual classrooms and other online resources. The process of online teaching-learning modes is perceived by teachers and students in different ways, sometimes causing difficulties and controversy in the effectiveness of their use.
Ключові слова: онлайн-обучение
COVID-19
пандемия
высшее образование
электронное обучение
онлайн-навчання
пандемія
вища освіта
електронне навчання
online learning
pandemic
higher education
e-learning
УДК: 378.147
ISSN: 2077-1096
DOI: 10.31718/2077-1096.20.3.235
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14521
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії, Том 20, вип. 3 (71)
Наукові праці. Кафедра патофізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Uchebnyy_protsess1.pdf167,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.