Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14563
Назва: | Психофізіологічний аспект дослідження пам'яті як показника успішності навчання студентів вищих навчальних закладів |
Автори: | Юдіна, Ксенія Євгеніївна Юдина, Ксения Евгеньевна Yudina, K. Ye |
Дата публікації: | 2017 |
Видавець: | Slâdkovicovo, Slovenskä republika 2017 |
Бібліографічний опис: | Юдіна К. Є . Психофізіологічний аспект дослідження пам'яті як показника успішності навчання студентів вищих навчальних закладів / К. Є. Юдіна // Inovacne vyskum voblasti sociologie, psychologia politologie : medzinârodnâ vedecko-praktickâ konferencia, 10–11 marca 2017, Slädkovicovo, Slovenskä republika. – Slâdkovicovo, 2017. – С. 166–169. |
Короткий огляд (реферат): | Високі вимоги до навчального процесу у вищих навчальних закладах змушують шукати нові, більш ефективні підходи, націлені на вдосконалення методів навчання у. відповідність вимогам. У цьому сенсі проблема психофізіологічного аспекту навчання у вищих навчальних закладах набуває особливого значення. Психофізіологічна готовність до навчання передбачає розвиток багатьох процесів, які необхідно розвивані і діагностувати. Пам'ять як психофізіологічний процес є одним з основних процесів який визначає ступінь зрілості, без якого не можлива була б діяльність людини. І. М. Сєченов вказував, що без пам'яті наші відчуття і сприйняття, Зникаючи безслідно в міру виникнення, залишали б людину вічно в положенні новонародженого. |
Ключові слова: | пам'ять навчання зорова пам'ять слухова пам'ять |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14563 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра фізіології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Psykhofziolohichnyy_aspekt_ doslidzhennya_pam'yati.pdf | 147,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.