Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14563
Назва: Психофізіологічний аспект дослідження пам'яті як показника успішності навчання студентів вищих навчальних закладів
Автори: Юдіна, Ксенія Євгеніївна
Юдина, Ксения Евгеньевна
Yudina, K. Ye
Дата публікації: 2017
Видавець: Slâdkovicovo, Slovenskä republika 2017
Бібліографічний опис: Юдіна К. Є . Психофізіологічний аспект дослідження пам'яті як показника успішності навчання студентів вищих навчальних закладів / К. Є. Юдіна // Inovacne vyskum voblasti sociologie, psychologia politologie : medzinârodnâ vedecko-praktickâ konferencia, 10–11 marca 2017, Slädkovicovo, Slovenskä republika. – Slâdkovicovo, 2017. – С. 166–169.
Короткий огляд (реферат): Високі вимоги до навчального процесу у вищих навчальних закладах змушують шукати нові, більш ефективні підходи, націлені на вдосконалення методів навчання у. відповідність вимогам. У цьому сенсі проблема психофізіологічного аспекту навчання у вищих навчальних закладах набуває особливого значення. Психофізіологічна готовність до навчання передбачає розвиток багатьох процесів, які необхідно розвивані і діагностувати. Пам'ять як психофізіологічний процес є одним з основних процесів який визначає ступінь зрілості, без якого не можлива була б діяльність людини. І. М. Сєченов вказував, що без пам'яті наші відчуття і сприйняття, Зникаючи безслідно в міру виникнення, залишали б людину вічно в положенні новонародженого.
Ключові слова: пам'ять
навчання
зорова пам'ять
слухова пам'ять
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14563
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psykhofziolohichnyy_aspekt_ doslidzhennya_pam'yati.pdf147,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.