Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14606
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоколенко, Валентина Миколаївна-
dc.contributor.authorВесніна, Людмила Едуардівна-
dc.contributor.authorЮдіна, Ксенія Євгеніївна-
dc.contributor.authorСоколенко, Валентина Николаевна-
dc.contributor.authorВеснина, Людмила Эдуардовна-
dc.contributor.authorЮдина, Ксения Євгеньевна-
dc.contributor.authorSokolenko, V. M.-
dc.contributor.authorVesnina, L. E.-
dc.contributor.authorYudina, K. Ye.-
dc.date.accessioned2021-01-19T07:30:58Z-
dc.date.available2021-01-19T07:30:58Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСоколенко В. М. Ключові моменти викладання фізіології для студентів-стоматологів / В. М. Соколенко, Л. Е. Весніна, К. Є. Юдіна // Реалізація Закону України «Про вищу освіту» у вищій медичній та фармацевтичній освіті України» : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, присвяченої пам’яті ректора, члена-кореспондента НАМН України, професора Л. Я. Ковальчука (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф) НЗ України за допомогою відеоконференцзв’язку), Тернопіль, 21–22 травня 2015 р. – Тернопіль : Укрмедкнига, 2015. – С. 228–229.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14606-
dc.description.abstractМабуть немає жодного викладача теоретичної кафедри, який би за роки педагогічної роботи не чув від студентів-стоматологів такі висловлювання: "І нащо це мені вчити. Стоматологам це - не потрібно". Тому однією із задач викладача кафедри фізіології є створення мотивації для студентів-стоматологів щодо вивчення фізіології. Цього можна досягти підготовкою нових методичних рекомендацій, оновленням бази тестових завдань, використанням комп'ютерних технологій, навчальних відеофільмів, що дозволить студентам досягати високого рівня знань з теоретичної дисципліни, необхідних для майбутньої практичної діяльності лікаря-стоматолога. Фізіологія є дуже важливим предметом для студентів стоматологічного факультету, оскільки специфіка роботи лікарів-стоматологів потребує під час професійної оцінки профільних хворих навичок широкого клінічного мислення, що грунтуються на теоретичних знаннях . Головні завдання курсу фізіології для студентів стоматологічного факультету - навчити студентів сприймати організм людини як єдине ціле, висвітлити взаємозв'язок стану ротової порожнини та інших органів і систем.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський державний медичний університет "Укрмелкнига"uk_UA
dc.subjectПавлов І. П.uk_UA
dc.subjectфізіологіяuk_UA
dc.subjectлікар-стоматологuk_UA
dc.subjectщелепно-лицьова областьuk_UA
dc.subjectстоматологічна фізіологіяuk_UA
dc.subjectротова порожнинаuk_UA
dc.titleКлючові моменти викладання фізіології для студентів-стоматологівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Klyuchovi_ momenty_ vykladannya_ fiziolohiyi_ 2015.pdf870,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.