Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14606
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Соколенко, Валентина Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Весніна, Людмила Едуардівна | - |
dc.contributor.author | Юдіна, Ксенія Євгеніївна | - |
dc.contributor.author | Соколенко, Валентина Николаевна | - |
dc.contributor.author | Веснина, Людмила Эдуардовна | - |
dc.contributor.author | Юдина, Ксения Євгеньевна | - |
dc.contributor.author | Sokolenko, V. M. | - |
dc.contributor.author | Vesnina, L. E. | - |
dc.contributor.author | Yudina, K. Ye. | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-19T07:30:58Z | - |
dc.date.available | 2021-01-19T07:30:58Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Соколенко В. М. Ключові моменти викладання фізіології для студентів-стоматологів / В. М. Соколенко, Л. Е. Весніна, К. Є. Юдіна // Реалізація Закону України «Про вищу освіту» у вищій медичній та фармацевтичній освіті України» : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, присвяченої пам’яті ректора, члена-кореспондента НАМН України, професора Л. Я. Ковальчука (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф) НЗ України за допомогою відеоконференцзв’язку), Тернопіль, 21–22 травня 2015 р. – Тернопіль : Укрмедкнига, 2015. – С. 228–229. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14606 | - |
dc.description.abstract | Мабуть немає жодного викладача теоретичної кафедри, який би за роки педагогічної роботи не чув від студентів-стоматологів такі висловлювання: "І нащо це мені вчити. Стоматологам це - не потрібно". Тому однією із задач викладача кафедри фізіології є створення мотивації для студентів-стоматологів щодо вивчення фізіології. Цього можна досягти підготовкою нових методичних рекомендацій, оновленням бази тестових завдань, використанням комп'ютерних технологій, навчальних відеофільмів, що дозволить студентам досягати високого рівня знань з теоретичної дисципліни, необхідних для майбутньої практичної діяльності лікаря-стоматолога. Фізіологія є дуже важливим предметом для студентів стоматологічного факультету, оскільки специфіка роботи лікарів-стоматологів потребує під час професійної оцінки профільних хворих навичок широкого клінічного мислення, що грунтуються на теоретичних знаннях . Головні завдання курсу фізіології для студентів стоматологічного факультету - навчити студентів сприймати організм людини як єдине ціле, висвітлити взаємозв'язок стану ротової порожнини та інших органів і систем. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Тернопільський державний медичний університет "Укрмелкнига" | uk_UA |
dc.subject | Павлов І. П. | uk_UA |
dc.subject | фізіологія | uk_UA |
dc.subject | лікар-стоматолог | uk_UA |
dc.subject | щелепно-лицьова область | uk_UA |
dc.subject | стоматологічна фізіологія | uk_UA |
dc.subject | ротова порожнина | uk_UA |
dc.title | Ключові моменти викладання фізіології для студентів-стоматологів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра фізіології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Klyuchovi_ momenty_ vykladannya_ fiziolohiyi_ 2015.pdf | 870,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.