Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14622
Назва: Використання інноваційних технологій навчання у методиці викладання біології у загальноосвітніх навчальних закладах
Автори: Дяченко-Богун, Марина Миколаївна
Журавльова, Аліна Олексіївна
Дата публікації: 2017
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет ім В. Г. Короленка
Бібліографічний опис: Дяченко-Богун М. М. Використання інноваційних технологій навчання у методиці викладання біології у загальноосвітніх навчальних закладах / М. М. Дяченко-Богун, А. О. Журавльова // Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі. ХХІV Каришинські читання : матеріали XVI Міжнар. наук-практ конф, м. Полтава, 18–19 травня 2017 р. / за ред. проф. M. B. Гриньової. – Полтава, 2017. – С. 128–130.
Короткий огляд (реферат): Оцінюючи сучасний стан біологічної освіти, можна зазначити позитивні тенденцією розвитку освіти в нашій країні, зокрема: завершення роботи над держаними стандартами основної школи, розробка концепції та упровадження профільної навчання в старшій школі, розробка концепції підвищення якості природничо - математичної освіти, використання різних форм державної підсумкової атестації створення програми з розробки електронних засобів навчального призначаю розвиток системи роботи з обдарованою учнівською молоддю, на прикладі Полтавської і спеціалізованої школи - інтернат № 1 І-ІИ ступенів Полтавської обласної ради. Актуальним у викладанні біології на сьогодні залишається відбір навчального програмованого матеріалу. Перед науковцями, розробниками програм та підручників стоїть досить складне завдання: як вибрати найголовніше і при цьому не навантажувати учнів другорядним матеріалом. І чому стає очевидною нагальна потреба у суттєвому оновленні змісту розділів шкільного курсу «біологія». Воно стосується як наповнення програм новітніми науковими відомостями (зокрема, про інші організації матерії, досягнення в молекулярній біології, методи наукового пізнання в біології, посилення загальнокультурної компоненти змісту), так і наближення цього змісту до життя, практичної діяльності
Ключові слова: біологічна освіта
інноваційна освіта
ефективність уроку
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14622
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vykorystannya_ innovatsiynykh_20171.pdf250,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.