Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14622
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дяченко-Богун, Марина Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Журавльова, Аліна Олексіївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-20T12:05:01Z | - |
dc.date.available | 2021-01-20T12:05:01Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Дяченко-Богун М. М. Використання інноваційних технологій навчання у методиці викладання біології у загальноосвітніх навчальних закладах / М. М. Дяченко-Богун, А. О. Журавльова // Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі. ХХІV Каришинські читання : матеріали XVI Міжнар. наук-практ конф, м. Полтава, 18–19 травня 2017 р. / за ред. проф. M. B. Гриньової. – Полтава, 2017. – С. 128–130. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14622 | - |
dc.description.abstract | Оцінюючи сучасний стан біологічної освіти, можна зазначити позитивні тенденцією розвитку освіти в нашій країні, зокрема: завершення роботи над держаними стандартами основної школи, розробка концепції та упровадження профільної навчання в старшій школі, розробка концепції підвищення якості природничо - математичної освіти, використання різних форм державної підсумкової атестації створення програми з розробки електронних засобів навчального призначаю розвиток системи роботи з обдарованою учнівською молоддю, на прикладі Полтавської і спеціалізованої школи - інтернат № 1 І-ІИ ступенів Полтавської обласної ради. Актуальним у викладанні біології на сьогодні залишається відбір навчального програмованого матеріалу. Перед науковцями, розробниками програм та підручників стоїть досить складне завдання: як вибрати найголовніше і при цьому не навантажувати учнів другорядним матеріалом. І чому стає очевидною нагальна потреба у суттєвому оновленні змісту розділів шкільного курсу «біологія». Воно стосується як наповнення програм новітніми науковими відомостями (зокрема, про інші організації матерії, досягнення в молекулярній біології, методи наукового пізнання в біології, посилення загальнокультурної компоненти змісту), так і наближення цього змісту до життя, практичної діяльності | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Полтавський національний педагогічний університет ім В. Г. Короленка | uk_UA |
dc.subject | біологічна освіта | uk_UA |
dc.subject | інноваційна освіта | uk_UA |
dc.subject | ефективність уроку | uk_UA |
dc.title | Використання інноваційних технологій навчання у методиці викладання біології у загальноосвітніх навчальних закладах | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра фізіології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vykorystannya_ innovatsiynykh_20171.pdf | 250,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.