Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14829
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Міщенко, Віталій Петрович | - |
dc.contributor.author | Жукова, Марина Юріївна | - |
dc.contributor.author | Соколенко, Валентина Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Весніна, Людмила Едуардівна | - |
dc.contributor.author | Запорожець, Тетяна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Павленко, Ганна Петрівна | - |
dc.contributor.author | Моргун, Зайтуна Камілівна | - |
dc.contributor.author | Гончаренко, Людмила Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Мищенко, Виталий Петрович | - |
dc.contributor.author | Жукова, Марина Юрьевна | - |
dc.contributor.author | Соколенко, Валентина Николаевна | - |
dc.contributor.author | Веснина, Людмила Эдуардовна | - |
dc.contributor.author | Запорожец, Татьяна Николаевна | - |
dc.contributor.author | Павленко, Анна Петровна | - |
dc.contributor.author | Моргун, Зайтуна Камиловна | - |
dc.contributor.author | Гончаренко, Людмила Леонидовна | - |
dc.contributor.author | Mishchenko, V. P. | - |
dc.contributor.author | Zhukova, M. Y. | - |
dc.contributor.author | Sokolenko, V. M. | - |
dc.contributor.author | Vesnina, L. E. | - |
dc.contributor.author | Zaporozhetsʹ, Т. М. | - |
dc.contributor.author | Pavlenko, H. P. | - |
dc.contributor.author | Morgun, Z. K. | - |
dc.contributor.author | Honcharenko, L. L. | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-10T09:27:46Z | - |
dc.date.available | 2021-02-10T09:27:46Z | - |
dc.date.issued | 1998 | - |
dc.identifier.citation | Активізація пізнавальної діяльності студентів у навчальному процесі на кафедрі нормальної фізіології / В. П. Міщенко, М. Ю. Жукова, В. М. Соколенко [та ін.] // Активізація студентів – засіб формування позитивних мотивів навчання : матеріали навч.-метод. конф. – Полтава, 1998. – С. 92–94. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14829 | - |
dc.description.abstract | Одна з проблем, що стоїть перед системою освіти, полягає в активізації пізнавальної діяльності студентів вищої школи. У розв'язанні цієї проблеми велике місце займає розвиток самостійної роботи студентів під час вивчення курсу нормальної фізіології. Студент не повинен пасивно сприймати запропоновані знання, він повинен розвивати в собі потяг до їх самостійного здобування. Роль викладача в цьому процесі - надавати необхідну допомогу та спрямовувати його дії у потрібному напрямку. Навчання - активний процес, тому треба всіляко сприяти студентам в самостійному дослідженні функціонування організму та аналізу отриманих даних. На практичних заняттях проводиться реєстрація з подальшим обговоренням ЕКГ, спірограм, мастікоциограм, реограм, досліджується швидкість руху частинок крові. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Українська медична стоматологічна академія | uk_UA |
dc.subject | система освіти | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | пізнавальна діяльність | uk_UA |
dc.title | Активізація пізнавальної діяльності студентів у навчальному процесі на кафедрі нормальної фізіології | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра фізіології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Aktyvizatsiya_ piznavalʹnoyi_ diyalʹnosti_1998.pdf | 462,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.