Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14829
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіщенко, Віталій Петрович-
dc.contributor.authorЖукова, Марина Юріївна-
dc.contributor.authorСоколенко, Валентина Миколаївна-
dc.contributor.authorВесніна, Людмила Едуардівна-
dc.contributor.authorЗапорожець, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorПавленко, Ганна Петрівна-
dc.contributor.authorМоргун, Зайтуна Камілівна-
dc.contributor.authorГончаренко, Людмила Леонідівна-
dc.contributor.authorМищенко, Виталий Петрович-
dc.contributor.authorЖукова, Марина Юрьевна-
dc.contributor.authorСоколенко, Валентина Николаевна-
dc.contributor.authorВеснина, Людмила Эдуардовна-
dc.contributor.authorЗапорожец, Татьяна Николаевна-
dc.contributor.authorПавленко, Анна Петровна-
dc.contributor.authorМоргун, Зайтуна Камиловна-
dc.contributor.authorГончаренко, Людмила Леонидовна-
dc.contributor.authorMishchenko, V. P.-
dc.contributor.authorZhukova, M. Y.-
dc.contributor.authorSokolenko, V. M.-
dc.contributor.authorVesnina, L. E.-
dc.contributor.authorZaporozhetsʹ, Т. М.-
dc.contributor.authorPavlenko, H. P.-
dc.contributor.authorMorgun, Z. K.-
dc.contributor.authorHoncharenko, L. L.-
dc.date.accessioned2021-02-10T09:27:46Z-
dc.date.available2021-02-10T09:27:46Z-
dc.date.issued1998-
dc.identifier.citationАктивізація пізнавальної діяльності студентів у навчальному процесі на кафедрі нормальної фізіології / В. П. Міщенко, М. Ю. Жукова, В. М. Соколенко [та ін.] // Активізація студентів – засіб формування позитивних мотивів навчання : матеріали навч.-метод. конф. – Полтава, 1998. – С. 92–94.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14829-
dc.description.abstractОдна з проблем, що стоїть перед системою освіти, полягає в активізації пізнавальної діяльності студентів вищої школи. У розв'язанні цієї проблеми велике місце займає розвиток самостійної роботи студентів під час вивчення курсу нормальної фізіології. Студент не повинен пасивно сприймати запропоновані знання, він повинен розвивати в собі потяг до їх самостійного здобування. Роль викладача в цьому процесі - надавати необхідну допомогу та спрямовувати його дії у потрібному напрямку. Навчання - активний процес, тому треба всіляко сприяти студентам в самостійному дослідженні функціонування організму та аналізу отриманих даних. На практичних заняттях проводиться реєстрація з подальшим обговоренням ЕКГ, спірограм, мастікоциограм, реограм, досліджується швидкість руху частинок крові.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectсистема освітиuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectпізнавальна діяльністьuk_UA
dc.titleАктивізація пізнавальної діяльності студентів у навчальному процесі на кафедрі нормальної фізіологіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aktyvizatsiya_ piznavalʹnoyi_ diyalʹnosti_1998.pdf462,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.