Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14838
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Соколенко, Валентина Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Гончаренко, Людмила Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Моргун, Зайтуна Камілівна | - |
dc.contributor.author | Міщенко, Віталій Петрович | - |
dc.contributor.author | Весніна, Людмила Едуардівна | - |
dc.contributor.author | Жукова, Марина Юріївна | - |
dc.contributor.author | Павленко, Ганна Петрівна | - |
dc.contributor.author | Sokolenko, V. M. | - |
dc.contributor.author | Honcharenko, L. L. | - |
dc.contributor.author | Morgun, Z. K. | - |
dc.contributor.author | Mishchenko, V. P. | - |
dc.contributor.author | Vesnina, L. E. | - |
dc.contributor.author | Zhukova, M. Yu. | - |
dc.contributor.author | Pavlenko, H. P. | - |
dc.contributor.author | Соколенко, Валентина Николаевна | - |
dc.contributor.author | Гончаренко, Людмила Леонидовна | - |
dc.contributor.author | Моргун, Зайтуна Камиловна | - |
dc.contributor.author | Мищенко, Виталий Петрович | - |
dc.contributor.author | Веснина, Людмила Эдуардовна | - |
dc.contributor.author | Жукова, Марина Юрьевна | - |
dc.contributor.author | Павленко, Анна Петровна | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-11T06:45:41Z | - |
dc.date.available | 2021-02-11T06:45:41Z | - |
dc.date.issued | 2000 | - |
dc.identifier.citation | Дидактичні основи організації навчального процесу на кафедрі нормальної фізіології / В. М. Соколенко, Л. Л. Гончаренко, З. К. Моргун [та ін. ] // Дидактичні принципи навчання та їх реалізація у вищій медичній школі : матеріали навч.-метод. конф., м. Полтава, 22 лютого 2000 р. – Полтава, 2000. – С. 100–101. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14838 | - |
dc.description.abstract | Наочність навчального процесу забезпечується демонстрацією експериментів на тваринах із подальшим аналізом отриманих результатів, демонстрацією слайдів, відеофільміз, таблиць, стендів, що підвищує інтерес студентів до предмета і сприяє глибокому засвоєнню знань. Вибір виду наочності залежить від її функції, поставленої мети і завдань на занятті. Наочна основа навчання забезпечується різноманітними посібниками для розвитку пізнавальної діяльності студентів; можна використовувати всі види наочності. Для широких узагальнень і систематизації знань використовуються схематичні і символічні посібники, моделі, для формування навичок і вмінь - різні види наочних посібникій, моделей, технічних засобів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Українська медична стоматологічна академія | uk_UA |
dc.subject | медицина | uk_UA |
dc.subject | фізіологія | uk_UA |
dc.subject | фізіологія збудливих тканин | uk_UA |
dc.subject | наочність навчального процесу | uk_UA |
dc.title | Дидактичні основи організації навчального процесу на кафедрі нормальної фізіології | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра фізіології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dydaktychni_ osnovy_.pdf | 463,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.