Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14838
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоколенко, Валентина Миколаївна-
dc.contributor.authorГончаренко, Людмила Леонідівна-
dc.contributor.authorМоргун, Зайтуна Камілівна-
dc.contributor.authorМіщенко, Віталій Петрович-
dc.contributor.authorВесніна, Людмила Едуардівна-
dc.contributor.authorЖукова, Марина Юріївна-
dc.contributor.authorПавленко, Ганна Петрівна-
dc.contributor.authorSokolenko, V. M.-
dc.contributor.authorHoncharenko, L. L.-
dc.contributor.authorMorgun, Z. K.-
dc.contributor.authorMishchenko, V. P.-
dc.contributor.authorVesnina, L. E.-
dc.contributor.authorZhukova, M. Yu.-
dc.contributor.authorPavlenko, H. P.-
dc.contributor.authorСоколенко, Валентина Николаевна-
dc.contributor.authorГончаренко, Людмила Леонидовна-
dc.contributor.authorМоргун, Зайтуна Камиловна-
dc.contributor.authorМищенко, Виталий Петрович-
dc.contributor.authorВеснина, Людмила Эдуардовна-
dc.contributor.authorЖукова, Марина Юрьевна-
dc.contributor.authorПавленко, Анна Петровна-
dc.date.accessioned2021-02-11T06:45:41Z-
dc.date.available2021-02-11T06:45:41Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationДидактичні основи організації навчального процесу на кафедрі нормальної фізіології / В. М. Соколенко, Л. Л. Гончаренко, З. К. Моргун [та ін. ] // Дидактичні принципи навчання та їх реалізація у вищій медичній школі : матеріали навч.-метод. конф., м. Полтава, 22 лютого 2000 р. – Полтава, 2000. – С. 100–101.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14838-
dc.description.abstractНаочність навчального процесу забезпечується демонстрацією експериментів на тваринах із подальшим аналізом отриманих результатів, демонстрацією слайдів, відеофільміз, таблиць, стендів, що підвищує інтерес студентів до предмета і сприяє глибокому засвоєнню знань. Вибір виду наочності залежить від її функції, поставленої мети і завдань на занятті. Наочна основа навчання забезпечується різноманітними посібниками для розвитку пізнавальної діяльності студентів; можна використовувати всі види наочності. Для широких узагальнень і систематизації знань використовуються схематичні і символічні посібники, моделі, для формування навичок і вмінь - різні види наочних посібникій, моделей, технічних засобів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectмедицинаuk_UA
dc.subjectфізіологіяuk_UA
dc.subjectфізіологія збудливих тканинuk_UA
dc.subjectнаочність навчального процесуuk_UA
dc.titleДидактичні основи організації навчального процесу на кафедрі нормальної фізіологіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dydaktychni_ osnovy_.pdf463,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.