Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14840
Назва: Фізіологія з позиції кредитно-модульної системи: проблеми та перспективи
Автори: Міщенко, Ігор Віталійович
Міщенко, Віталій Петрович
Весніна, Людмила Едуардівна
Запорожець, Тетяна Миколаївна
Соколенко, Валентина Миколаївна
Моргун, Зайтуна Камілівна
Павленко, Ганна Петрівна
Ткаченко, Олена Вікторівна
Федотенкова, Наталія Миколаївна
Мищенко, Игорь Витальевич
Мищенко, Виталий Петрович
Веснина, Людмила Эдуардовна
Запорожец, Татьяна Николаевна
Соколенко, Валентина Николаевна
Моргун, Зайтуна Камиловна
Павленко, Анна Петровна
Ткаченко, Елена Викторовна
Федотенкова, Наталья Николаевна
Mishchenko, І. V.
Mishchenko, V. P.
Vesnina, L. E.
Zaporozhetsʹ, T. M.
Sokolenko, V. M.
Моргун, Z. K.
Pavlenko, G. P.
Tkachenko, O . V.
Fedotenkova, N. M.
Жукова, Марина Юріївна
Жукова, Марина Юрьевна
Zhukova, M. Yu.
Дата публікації: 2008
Видавець: ТДМУ Укрмедкнига
Бібліографічний опис: Фізіологія з позиції кредитно-модульної системи: проблеми та перспективи / І. В. Міщенко, В. П. Міщенко, Л. Е. Весніна [та ін.] // Досвід та проблеми впровадження кредитно-модульної системи навчання у вищих медичних та фармацевтичних навчальних закладах України : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф., м. Тернопіль, 15–16 травня 2008 р. – Тернопіль, 2008. – С. 68–69.
Короткий огляд (реферат): В роботі наведені результати та досвід впровадження кредитно-модульної системи навчання на кафедрі нормальної фізіології Української медичної стоматологічної академії. Визначено позитивні зміни навчання за кредитно-модульною системою: зросла мотивація та зацікавленість в підготовці до кожного заняття, адже оцінка за кожне заняття враховується в загальний бал, зменшилась кількість пропусків. Негативними рисами є: значно збільшена інтенсивність проведення заняття, що визначено необхідністю оцінювання декількох видів роботи кожного студента та більшою кількістю документації, яку веде викладач; великий обсяг часу, що витрачається на відпрацювання занять, за які студент отримав нуль балів та не набрав мінімальної кількості балів, що не передбачене педагогічним навантаженням. Визначено доцільність збільшення тривалості лабораторних занять з фізіології до 3-х годин, зменшення кількості студентів в групах у 2 рази.
В работе приведены результаты и опыт внедрения кредитно-модульной системы обучения на кафедре нормальной физиологии Украинской медицинской стоматологической академии. Определены положительные изменения обучения по кредитно-модульной системе: выросла мотивация и заинтересованность в подготовке к каждому занятию, ведь оценка за каждое занятие учитывается в . общий балл, уменьшилось количество пропусков. Отрицательными чертами стили значительное увеличение интенсивности проведения занятий, что определено необходимостью оценивания нескольких видов работы каждого студента и большим количеством документации, которую ведет преподаватель; большой объем времени, что требуется на отработку занятий, за которые студент получил нуль баллов и не набрал минимального количества баллов, что не предусмотрено педагогической нагрузкой. Определена целесообразность увеличения продолжительности лабораторных занятий по физиологии до 3-х часов, уменьшение количества студентов в группах в 2 раза.
The present article is devoted to'education credit-module system results and its introducing experiment at Normal Physiology Chair of Ukrainian Medical Dental Academy. Authors determined positive education changings by credit-module system: motivation and interest into training to every class have been interested-greatly because mark for every class is assessed in total mark absence number has been greatly decreased. Its negative features are as follows as: significant intensiveness in classes performance because of necessity to assess every student activity several types as well as documents bigger amount for the teacher, big time voiumc for classes reworking for which student took zero and didnot take minimal degrees that is against pedagogical loading The expedience to increase duration of laboratory classes on physiology up to 3 hours, students number decreasing twice was detected.
Ключові слова: фізіологія
кредитно-модульна система
методичне запезпечення
физиология
кредитно-модульная система
методическое обеспечение
physiology
credit-module system
methodical equipment
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14840
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kredytno_modulʹna1.pdf155,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.