Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14856
Назва: Сучасний стан та перспективи розвитку інноваційних технологій у підготовці медичних кадрів
Автори: Міщенко, Ігор Віталійович
Запорожець, Тетяна Миколаївна
Весніна, Людмила Едуардівна
Соколенко, Валентина Миколаївна
Павленко, Ганна Петрівна
Жукова, Марина Юріївна
Коковська, Оксана Валеріївна
Ткаченко, Олена Вікторівна
Якіна, Олена Олександрівна
Філоніч, О. О.
Mishchenko, I. V
Zaporozhets, T. M.
Vesnina, L. E.
Sokolenko, V. M.
Pavlenko, H. P.
Zhukova, M. Yu
Kokovsʹka, O. V.
Tkachenko, Е. V.
Yakina, О. О.
Filonich, О. О.
Мищенко, Игорь Витальевич
Запорожец, Татьяна Николаевна
Веснина, Людмила Эдуардовна
Павленко, Анна Петровна
Жукова, Марина Юрьевна
Коковская, Оксана Валерьевна
Ткаченко, Елена Викторовна
Якина А. А.
Филонич А. А.
Дата публікації: 2010
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Сучасний стан та перспективи розвитку інноваційних технологій у підготовці медичних кадрів / І. В. Міщенко, Т. М. Запорожець, Л. Е. Весніна [та ін.] // Інноваційні освітні технології у підготовці медичних кадрів (частина II) : матеріали навч.-метод. конф. – Полтава, 2010. – С. 21–23.
Короткий огляд (реферат): Освіта як одна з найважливіших складових суспільства мусить швидко реагувати і відповідати стану научнотехнічного прогресу, тенденціям розвитку економічної сфери країни. Вона впливає на всі процеси і сторони життя, оскільки готує фахівців, розвиває особистість, формує певні життєві погляди. Тому особливої уваги заслуговують сучасний стан, проблеми впровадження і перспективи інноваційних технологій у освіті нашої країни. В Україні, починаючи з 1998 р., йде робота з розробки та впровадження галузевих стандартів вищої освіти (СВО). Система державних стандартів вищої освіти України, з одного боку, чітко регламентує вимоги до якості підготовки фахівця, а з іншого, визначає як нормативний обсяг змісту, так і його варіативну частину - вибір навчального закладу і студента. Система стандартів будується за принципами цілеспрямованості, прогностичності, технологічності, діагностичності, що забезпечує можливість вимірювання рівня досягнення й ефективності цілей освітньої та професійної підготовки, сформульованих в ОКХ та реалізованих на основі ОПП.
Ключові слова: вища освіта
освітньо-кваліфікаційна харакатеристика
освітня професійна програма
ліцензійний іспит Крок1
тестові завдання
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14856
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
innovatsiynykh_ tekhnolohiy_1.pdf155,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.