Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14861
Назва: Перехід до двомодульної системи викладання нормальної фізіології на стоматологічному факультеті ВДНЗУ «Українська медична стоматологічна академія
Автори: Міщенко, Ігор Віталійович
Запорожець, Тетяна Миколаївна
Весніна, Людмила Едуардівна
Моргун, Зайтуна Камілівна
Соколенко, Валентина Миколаївна
Павленко, Ганна Петрівна
Жукова, Марина Юріївна
Ткаченко, Олена Вікторівна
Коковська, Оксана Валеріївна
Якіна, Олена Олександрівна
Філоніч, Олена Олександрівна
Mishchenko, I. V.
Zaporozhets, T. M.
Vesnina, L. E
Morhun, Z. K
Sokolenko, V. M.
Pavlenko, H. P.
Zhukova, M. Y.u
Tkachenko, E. V.
Kokovska, O. V.
Yakina, O. O
Filonich, O. O
Fedotenkova, N. M.
Федотенкова, Наталія Миколаївна
Федотенкова, Наталья Николаевна
Fedotenkova, N. N.
Дата публікації: 2011
Видавець: Тернопільський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Перехід до двомодульної системи викладання нормальної фізіології на стоматологічному факультеті ВДНЗУ «Українська медична стоматологічна академія» / І. В. Міщенко, Т. М. Запорожець, Л. E. Весніна [ та ін ] // Нові напрямки впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних фармацевтичному навчальних закладах України III-IV рівнів акредитації : матеріали Всеукр. наук. навч.-метод. конф., м. Тернопіль 12-13 травня 2011 р. – Тернопіль, 2011. – С. 113–114.
Короткий огляд (реферат): У навчально-методичній статті наведені дані досвіду впровадження двомодульної системи викладання нормальної фізіології на стоматологічному факультеті ВДНЗУ «УМСА» з викладенням мети, головних форм роботи з навчально-методичною літературою, студентами, позитивних моментів та проблем. Автори підкреслюють сприяння підвищенню активності та конкурентоспроможності студентів і викладачів зокрема після таких преретворень
Educational-methodical article adduces the data on introducing the normal physiology teaching two-moduled system at HSEIU "UMSA" dental faculty with presentation of the aim, major forms of work with study-methodical literature, students, as well as positive moments and problems. The authors in part emphasise on the encouraging to the students and professors activity and competitiveness after such transformations.
Ключові слова: фізіологія
медична школа
кредитно-модульна система
УДК: 612:378.147
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14861
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dvomodulʹna_ systema.pdf852,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.