Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14873
Назва: | Деякі загальні підходи до покращення роботи з учнями |
Автори: | Ткаченко, Олена Вікторівна Соколенко, Валентина Миколаївна Ткаченко, Елена Викторовна Соколенко, Валентина Николаевна |
Дата публікації: | 2020 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет ім В. Г. Короленка |
Бібліографічний опис: | Ткаченко О. В. Деякі загальні підходи до покращення роботи з учнями / О. В. Ткаченко, В. М. Соколенко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVІІ Каришинські читання), (м. Полтава, 28–29 травня 2020 р.) / за заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава : Астрая, 2020. – С. 362–364. |
Короткий огляд (реферат): | Навчання молоді завжди було і залишається одним з найактуальніших завдань державної політики, тому що результат цього, неодмінно, визначає потенціал і напрямки розвитку держави у майбутньому. Деякі засади сучасної освіти змінюються у меншому, інші у більшому ступені у порівнянні з минулими. Безумовно, окрема держава, заклади, які готують студентів одного профілю, окремий вищий навчальний заклад можуть мати свої власні підходи до навчання у ВУЗах, але існують загальні підходи, які можуть забезпечити або покращити якість освіти студентів на сучасному рівні розвитку педагогічної наукиВикладач з Великої літери має усіма силами уникати появи у своїх студентів відчуття неповноцінності – усталеної форми переживання людини своєї реальної чи уявлюваної ущербності, тому що досить часто воно формується саме у випадку, коли людина помічає, що її недолюблюють [4]. Такі учні можуть вважати так: «Я не буду це вчити, тому що викладач мене не любить і не поставить гарну оцінку, навіть якщо я відповім на неї або напишу контрольну роботу на цей бал». Досить важко буває потім дати стимул таким студентам для навчання, хоча існують і різні групи студентів: одна категорія буде вважати після двійки/двійок або трійок так, а інша група, навпаки, отримає сигнал для самовдосконалення і буде потім отримувати четвірки або навіть п’ятірки. |
Ключові слова: | молодь викладач ВНЗ |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14873 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра фізіології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Robota_ z_ uchnyamy.pdf | 218,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.