Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14873
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкаченко, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorСоколенко, Валентина Миколаївна-
dc.contributor.authorТкаченко, Елена Викторовна-
dc.contributor.authorСоколенко, Валентина Николаевна-
dc.date.accessioned2021-02-15T09:10:24Z-
dc.date.available2021-02-15T09:10:24Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТкаченко О. В. Деякі загальні підходи до покращення роботи з учнями / О. В. Ткаченко, В. М. Соколенко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVІІ Каришинські читання), (м. Полтава, 28–29 травня 2020 р.) / за заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава : Астрая, 2020. – С. 362–364.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14873-
dc.description.abstractНавчання молоді завжди було і залишається одним з найактуальніших завдань державної політики, тому що результат цього, неодмінно, визначає потенціал і напрямки розвитку держави у майбутньому. Деякі засади сучасної освіти змінюються у меншому, інші у більшому ступені у порівнянні з минулими. Безумовно, окрема держава, заклади, які готують студентів одного профілю, окремий вищий навчальний заклад можуть мати свої власні підходи до навчання у ВУЗах, але існують загальні підходи, які можуть забезпечити або покращити якість освіти студентів на сучасному рівні розвитку педагогічної наукиВикладач з Великої літери має усіма силами уникати появи у своїх студентів відчуття неповноцінності – усталеної форми переживання людини своєї реальної чи уявлюваної ущербності, тому що досить часто воно формується саме у випадку, коли людина помічає, що її недолюблюють [4]. Такі учні можуть вважати так: «Я не буду це вчити, тому що викладач мене не любить і не поставить гарну оцінку, навіть якщо я відповім на неї або напишу контрольну роботу на цей бал». Досить важко буває потім дати стимул таким студентам для навчання, хоча існують і різні групи студентів: одна категорія буде вважати після двійки/двійок або трійок так, а інша група, навпаки, отримає сигнал для самовдосконалення і буде потім отримувати четвірки або навіть п’ятірки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний педагогічний університет ім В. Г. Короленкаuk_UA
dc.subjectмолодьuk_UA
dc.subjectвикладачuk_UA
dc.subjectВНЗuk_UA
dc.titleДеякі загальні підходи до покращення роботи з учнямиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Robota_ z_ uchnyamy.pdf218,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.