Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14873
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткаченко, Олена Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Соколенко, Валентина Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Ткаченко, Елена Викторовна | - |
dc.contributor.author | Соколенко, Валентина Николаевна | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-15T09:10:24Z | - |
dc.date.available | 2021-02-15T09:10:24Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Ткаченко О. В. Деякі загальні підходи до покращення роботи з учнями / О. В. Ткаченко, В. М. Соколенко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVІІ Каришинські читання), (м. Полтава, 28–29 травня 2020 р.) / за заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава : Астрая, 2020. – С. 362–364. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14873 | - |
dc.description.abstract | Навчання молоді завжди було і залишається одним з найактуальніших завдань державної політики, тому що результат цього, неодмінно, визначає потенціал і напрямки розвитку держави у майбутньому. Деякі засади сучасної освіти змінюються у меншому, інші у більшому ступені у порівнянні з минулими. Безумовно, окрема держава, заклади, які готують студентів одного профілю, окремий вищий навчальний заклад можуть мати свої власні підходи до навчання у ВУЗах, але існують загальні підходи, які можуть забезпечити або покращити якість освіти студентів на сучасному рівні розвитку педагогічної наукиВикладач з Великої літери має усіма силами уникати появи у своїх студентів відчуття неповноцінності – усталеної форми переживання людини своєї реальної чи уявлюваної ущербності, тому що досить часто воно формується саме у випадку, коли людина помічає, що її недолюблюють [4]. Такі учні можуть вважати так: «Я не буду це вчити, тому що викладач мене не любить і не поставить гарну оцінку, навіть якщо я відповім на неї або напишу контрольну роботу на цей бал». Досить важко буває потім дати стимул таким студентам для навчання, хоча існують і різні групи студентів: одна категорія буде вважати після двійки/двійок або трійок так, а інша група, навпаки, отримає сигнал для самовдосконалення і буде потім отримувати четвірки або навіть п’ятірки. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Полтавський національний педагогічний університет ім В. Г. Короленка | uk_UA |
dc.subject | молодь | uk_UA |
dc.subject | викладач | uk_UA |
dc.subject | ВНЗ | uk_UA |
dc.title | Деякі загальні підходи до покращення роботи з учнями | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра фізіології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Robota_ z_ uchnyamy.pdf | 218,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.