Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14885
Назва: Симуляційні тренінги, як базова платформа сучасної освіти
Інші назви: Симуляционные тренинги, как базовая платформа современного образования
Simulation training as a basic platform of modern education
Автори: Жукова, Тетяна Олександрівна
Васько, Лариса Миколаївна
Почерняєва, Вікторія Федорівна
Марченко, Валерій Юрійович
Удальцова-Гродзинська, Кристина Олександрівна
Жукова, Татьяна Александровна
Васько, Лариса Николаевна
Почерняева, Виктория Федоровна
Марченко, Валерий Юрьевич
Удальцова-Гродзинская, Кристина Александровна
Zhukova, T. O.
Vasko, L. M.
Pochernyaeva, V. F.
Marchenko, V. Yu.
Udaltsova-Grodzinska, K. O.
Дата публікації: 2020
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Симуляційні тренінги, як базова платформа сучасної освіти / Т. О. Жукова, Л. М. Васько, В. Ф. Почерняєва [та ін.] // Вісник проблем біології і медицини. – 2020. – Вип. 4 (158). – C. 222–224.
Короткий огляд (реферат): Освіта – це постійний та різноманітний спектр стимуляції мислення, це та константа, яка формує гостроту та ясність мислення, інтелект. Сучасні освітні програми неможливі без використання симуляційних технологій та методів. Сьогодення України надає широкі можливості керуватися впровадженнями у навчально-методичний процес нових методик, приймати участь у грантах, користуватись надбаннями іноземних колег. Сучасні умови змінюють оцінку практичної підготовки майбутнього лікаря. Розвиток мотиваційної відповідності професійної діяльності є нагальною складовою формування всебічного навчального процесу, розробка якого дозволить поглибити специфіку, спрямованість та структуру навчання. Стимулювання клінічного та профілактичного мислення у студентів, використовуючи ефективні методи та прийоми засвоєння матеріалу підвищує результативність навчання і забезпечує опанування величезним масивом знань. Цей процес особливий своїм міждисциплінарним підходом при опануванні професійних навичок. Гнучкість студентів, викладачів і лікарів при створенні нових проектів навчального процесу, розвиток професіоналізму, починається зі створення умов для освіти, використанням дистанційної освіти, створення освітніх комплексів, оснащених стимуляторами та тестовими завданнями різних рівнів. Таким чином, сучасні освітні програми неможливі без використання симуляційних технологій та методів. При дотриманні грамотного підходу та правил можна сформувати у студентів та викладачів професійні компетенції, що відповідають стандартам та, в той же час, креативності мислення, надання медичної допомоги, удосконалення особистих та і командних навичок, підвищення готовності до реальної практичної діяльності. Всі основні цілі ґрунтуються на інтегруванні знань з базовими дисциплінами.
Образование – это постоянный и широкий спектр стимуляции мышления, это и константа, формирует остроту и ясность мышления, интеллект. Современные образовательные программы невозможны без использования симуляционных технологий и методов. Настоящее Украины предоставляет широкие возможности руководствоваться внедрениями в учебно-методический процесс новых методик, принимать участие в грантах, пользоваться достижениями иностранных коллег. Современные условия меняют оценку практической подготовки будущего врача. Развитие мотивационной соответствия профессиональной деятельности является насущной составляющей формирования всестороннего учебного процесса, разработка которого позволит углубить специфику, направленность и структуру обучения. Стимулирование клинического и профилактического мышления у студентов, используя методы и приемы усвоения материала, повышает результативность обучения и обеспечивает овладение огромным массивом знаний. Этот процесс особый своим междисциплинарным подходом при овладении профессиональных навыков. Гибкость студентов, преподавателей и врачей при создании новых проектов учебного процесса, развитие профессионализма, начинается с создания условий для образования, использованием дистанционного образования, создание образовательных комплексов, оснащенных симуляторами и тестовыми заданиями разных уровней. Таким образом, современные образовательные программы невозможны без использования симуляционных технологий и методов. При соблюдении грамотного подхода и правил можно сформировать у студентов и преподавателей профессиональных компетенции, соответствующие стандартам мышления, оказания медицинской помощи, совершенствование личных да и командных навыков, повышение готовности к реальной практической деятельности.
Education is a constant and diverse spectrum of stimulation of thinking, it is the constant that forms the sharpness and clarity of thinking, intelligence. Modern educational programs are impossible without the use of simulation technologies and methods. Today Ukraine provides ample opportunities to be guided by the introduction of new methods into the educational and methodological process, to participate in grants, to use the achievements of foreign colleagues. Modern conditions change the assessment of practical training of the future doctor. The development of motivational compliance of professional activity is an urgent component of the formation of a comprehensive educational process, the development of which will deepen the specifics, direction and structure of learning. Stimulation of clinical and preventive thinking in students, using effective methods and techniques of learning the material increases the effectiveness of training and provides mastery of a huge array of knowledge. Flexibility of students, teachers and doctors in creating new projects of the educational process, the development of professionalism, begins with the creation of conditions for education, the use of distance education, the creation of educational complexes equipped with stimulators and test tasks of different levels. Modern pedagogical models are widely used in the form of simulation training. The advantage of this is the absence of risks for patients and patients, the ability to model and create situational problems, emergency situations, the ability to perform complex and painful procedures and interventions on the phantom, obstetrics, surgery and more. Working on phantoms and stimulators gives confidence in yourself and your knowledge, allows you to hone skills many times, perform an unlimited number of manipulations through successive repetitions with analysis of errors and advice from the teacher, get grades in electronic testing. Stress in the transition to real patients is minimized, which has a positive effect on the assimilation of the material and inspires further development and the desire to acquire knowledge. Also, the process of transition from phantom to real patient allows to reduce moral burden and teach to respect the fundamental ethical principles of medicine, because during training “at the patient’s bedside” there is no practical responsibility of students for the results of their actions. Questions arise: how often are such classes shown so that the student does not think that the responsibility for his education lies entirely on the evaluation of the program, that his legal and moral responsibility will come only after graduation and graduation. The negative aspect of the organizational process of stimulation education is the large number of student groups, the density of the schedule, insufficient training, teaching methods, simulation scenario plan, evaluation criteria. Despite the above, simulation models of learning have a great future, if we take into account the factors of safe acquisition of skills for the patient and student, namely: compliance with general rules, algorithms and protocols, student and patient integration.
Ключові слова: освіта
навчальний процес
педагогічна модель
симуляційне навчання
тренінг
модель симуляційного сценарію
оцінка роботи
образование
учебный процесс
педагогическая модель
симуляционное обучение
тренинг
оценка работы
модель симуляционного сценария
education
educational process
pedagogical model
simulation training
training
simulation scenario model
performance evaluation
УДК: 378.147
ISSN: 2523-4110 (Для електронної версії)
2077-4214 (Для друкованої версії)
DOI: 10.29254/2077-4214-2020-4-158-222-224
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14885
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра онкології та радіології з радіаційною медициною
Вісник проблем біології і медицини, Випуск 4 (158)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhukova_Simulyaciyni_treningi.pdf159,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.