Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14915
Назва: Перспективи інтерактивного та дистанційного навчання іноземних студентів на кафедрі фізіології Української Медичної Стоматологічної Академії
Інші назви: Perspectives of interactive and distance learning of foreign students at Ukrainian Medical Stomatological Academy at physiology chair
Автори: Міщенко, Ігор Віталійович
Запорожець, Тетяна Миколаївна
Павленко, Ганна Петрівна
Жукова, Марина Юріївна
Коковська, Оксана Валеріївна
Рудь, Марія Володимирівна
Ткаченко, Олена Вікторівна
Федотенкова, Наталія Миколаївна
Прилуцький, Максим Костянтинович
Mishchenko, I. V.
Zaporozhets, T. M.
Pavlenko, H. P.
Zhukova, M.Yu.
Kokovska, O. V.
Rud', M. V.
Tkachenko, E. V.
Fedotenkova, N. M.
Prilutskyi, M. K.
Дата публікації: 2015
Видавець: Укрмедкнига
Бібліографічний опис: Перспективи інтерактивного та дистанційного навчання іноземних студентів на кафедрі фізіології Української Медичної Стоматологічної Академії / І. В. Міщенко, Т. М. Запорожець, Г. П. Павленко [та ін.] // Реалізація закону України «Про вищу освіту» у вищій медичній та фармацевтичній освіті України (з дистанційним під'еднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв'язку) : матеріали Всеукраїнської навч.-наук. конф. з міжнар. участю, присвяченої пам'яті ректора члена кореспондента НАМН України, проф. Леоніда Якимовича Ковальчука, м. Тернопіль, 21–22 травня 2015 р. – Тернопіль : Укрмедкнига, 2015.– С. 201–202.
Короткий огляд (реферат): Метою нашої роботи було оцінити існуючі на сьогодні інтерактивні технології, що довели свою ефективність в навчальному процесі вищої медичної школи, та розглянути теоретичні перспективи їх застосування при вивченні дисципліни «Нормальна фізіологія» іноземними студентами. Вважаємо за доцільне сприяти розвитку та впровадженню цих технологій у навчальний процес ВДНЗУ Українська медична стоматологічна академія, зокрема, на кафедрі фізіології, для навчання іноземних студентів.
Our work aim was to assess interactive technologies existing nowadays that proved their effectiveness in higher medical school educational process as well as to examine their usage theoretical perspectives at studying the subject "normal physiology" by foreign students. It was considered as an expedient to encourage these technologies development and introduction in HSEEU "Ukrainian medical stomatological academy" study process particularly ct physiology chair for foreign students learning.
Ключові слова: інтерактивне навчання
медична школа
студент
УДК: 612:378.14
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14915
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Perspektyvy _interaktyvnoho_ ta_ dystantsiynoho _navchannya.pdf914,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.