Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14993
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorTkachenko, E. V.-
dc.contributor.authorArdalan, Mohamed-
dc.contributor.authorArdalan, Hossein-
dc.contributor.authorAlmagri, Ahmed-
dc.contributor.authorТкаченко, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2021-02-24T12:44:54Z-
dc.date.available2021-02-24T12:44:54Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationPersonality typological aspects and cerebellum study / E. V. Tкachenko, Mohamed Ardalan, Hossein Ardalan, Ahmed Almagri // Медичні науки: напрямки та тенденції розвитку в Україні та світі : зб. тез наук. праць, м. Одеса, 19–20 червня 2015 р. – Одеса, 2015. – С. 129–130.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14993-
dc.description.abstractCerebellum study ethnical aspect in Iran can be illustrated by the work on studying the intracranial hypertension as well as cerebellar symptoms appealing at Lhermitte-Duclos disease Ethno-age aspect: work on antiglyadine antibodies study at sporadic idiopathic glulhenic ataxy of the adult . Eth no-gender age aspect of cerebellum study in Iran can be demonstrated by following works: about infratentorial area (includes cerebellum and brain stem) study in 22—38-yeared healthy women and the ones suffering from disseminated (multiple) , about creating the questionnaires that allow performing the correlations between physical and mental health at multiple sclerosis . We did not meet any works about cerebellum study in Iraq, cerebellum physiology in Iran, cerebellum functions assessment in Iranian and Iraqi students that made our work subject.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectсerebellumuk_UA
dc.subjectеthno-age aspectuk_UA
dc.titlePersonality typological aspects and cerebellum studyuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
cerebellum.pdf70,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.