Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15050
Назва: Індивідуалізація навчання як один з пріоритетних напрямків сучасної педагогіки з урахуванням індивідуально-типологічних особливостей особистості
Інші назви: Individualization of education as one of the priority directions of modern pedagogy taking into account individual-typological features of personality
Автори: Ткаченко, Олена Вікторівна
Соколенко, Валентина Миколаївна
Медведь, Л. М.
Дата публікації: 2019
Видавець: Полтавський університет економіки і торгівлі
Бібліографічний опис: Ткаченко О. В. Індивідуалізація навчання як один з пріоритетних напрямків сучасної педагогіки з урахуванням індивідуально-типологічних особливостей особистості / О. В. Ткаченко, В. М. Соколенко, Л. М. Медведь // Актуальні проблеми та перспективи розвитку харчових виробництв, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 45-річчю від існування факультету харчових технологій, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу, м. Полтава, 20–21 листопада 2019 р., – Полтава : ПУЕТ, 2019. – С. 103–105.
Короткий огляд (реферат): У наш час широко використовується тестовий шлях оцінювання знань студентів. А слід приймати до уваги, що існує два шляхи мислення – сукцесивний (послідовний) та симультантний. Перший – притаманний лівій півкулі, домінантній у правшів, дозволяє легко виділити головне і це, зокрема, допомагає правшам розв’язувати тести досить легко. Другий – це цілісне сприйняття матеріалу, можливість об’єднувати і легко доповідати матеріал з даної теми, який вивчається на різних предметах, неможливість виділити головне. Він притаманний правій півкулі головного мозку, яка, як відомо, домінує у лівш. Тому вони, як правило, не можуть знайти вірну одну чи декілька відповідей у тестах, їм важко розібратися у розмаїтті матеріалу (не вистачає часу, іноді навіть важко виділити у конспекті головне і другорядне різними кольорами). Вчені з різних країн пропонують спеціальні підручники для лівш, в який матеріал поданий коротко, стисло, але збагачений на схеми, малюнки, таблиці.
Ключові слова: тестовий шлях
сукцесивний шлях мислення
симультантний шлях мислення
лівша
правша
мультимедійна презентація
студенти-іноземці
УДК: 664:640.4:338.48
ISBN: 978-966-184-357-7
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15050
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Individualization _of _education.pdf679,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.