Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15081
Назва: Методика візуалізації при викладанні профільних предметів на стоматологічних кафедрах в медичних вузах
Інші назви: Методика визуализации при преподавании профильного предмета на стоматологических кафедрах в медицинских вузах
The technique of visualization when teaching a profile subject at dental departments in medical universities
Автори: Бондаренко, Валерій Володимирович
Стебловський, Дмитро Валерійович
Гаврильєв, Віктор Миколайович
Аветіков, Давид Соломонович
Бондаренко, Валерий Владимирович
Стебловский, Дмитрий Валерьевич
Гаврильев, Виктор Николаевич
Аветиков, Давид Соломонович
Bondarenko, V. V.
Steblovskyi, D. V.
Gavrilev, V. M.
Avetikov, D. S.
Дата публікації: 2020
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Методика візуалізації при викладанні профільних предметів на стоматологічних кафедрах в медичних вузах / В. В. Бондаренко, Д. В. Стебловский, В. М. Гаврильєв, Д. С. Аветіков // Вісник проблем біології і медицини. – 2020. – Вип. 2 (156). – С. 188–190.
Короткий огляд (реферат): В методичній статті описані методики візуалізації в медичних вузах яке призведе до підвищення якості медичної освіти, та вирішенню стану проблемного навчання якщо воно виникло у студента. При впровадженні методів візуалізації в медичних вузах ці методики показують, що надавати медичну інформацію для навчання можна в різних формах. Такий комплексний підхід дає змогу студентам розрізняти надану інформацію за знаково-символьною формою (формули, символи хімічних елементів, цифри, розділові знаки тощо), графічною формою (графіки, таблиці, діаграми, малюнки, фотографії) і за допомогою реальних предметів (книги, макети, прилади, моделі тощо).
В методической статье описаны методики визуализации в медицинских вузах, которые приведут к повышению качества медицинского образования, и решению состояния проблемного обучения если оно возникло у студента. При внедрении методов визуализации в медицинских вузах эти методики показывают, что оказывать медицинскую информацию для обучения можно в различных формах. Такой комплексный подход позволяет студентам различать предоставленную информацию по знаково-символьной форме (формулы, символы химических элементов, цифры, знаки препинания и т.д.), графической форме (графики, таблицы, диаграммы, рисунки, фотографии) и с помощью реальных предметов (книги, макеты, приборы, модели и т.д.).
The teaching of dental disciplines in medical universities is increasing every year requirements for improving the quality of education, improving the level of education, competitiveness, the development of clinical thinking in students. When expanding teaching methods based on the creation of active cognitive activity of students who delve into related disciplines in the search and solving complex clinical problems, which allow to update knowledge, skills, skills, and will help to acquire dental and medical training programs and improve the skills of future students. Implementation of imaging techniques in medical universities that will improve the quality of medical education and address the state of problem learning if it arose in a student.
Ключові слова: методи візуалізації
педагог
клінічне мислення
методы визуализации
педагог
клиническое мышление
visualization methods
teacher
clinical thinking
УДК: 378.001.1
ISSN: 2077-4214
DOI: 10.29254/2077-4214-2020-2-156-188-190
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15081
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії
Вісник проблем біології і медицини, Випуск 2 (156)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
gavr.pdf152,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.