Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15134
Назва: | Емоційність лекції - один зі шляхів активізації сприймання |
Автори: | Моргун, Зайтуна Камілівна Соколенко, Валентина Миколаївна Весніна, Людмила Едуардівна |
Дата публікації: | 2005 |
Видавець: | Українська медична стоматологічна академія |
Бібліографічний опис: | Моргун З. К. Емоційність лекції – один зі шляхів активізації сприймання / З. К. Моргун, В. М. Соколенко, Л. Е. Весніна // Сучасні підходи до викладання теоретичних і клінічних дисциплін у медичному вузі : матеріали навч.-метод. конф., м Полтава, 2005 р. – Полтава, 2005. – С. 155–157. |
Короткий огляд (реферат): | Останніми роками багато пишуть про необхідність активізації пізнавальної діяльності студентів на всіх формах занять, зокрема й на лекції. Будь-яка форма занять у вузі не може бути організована цілком на використанні тільки одного з механізмів діяльності інтелекту. Так, наприклад, лекцію у вузі не можна побудувати лише на вирішенні проблемних ситуацій,тому що це вимагає наявності фактичної інформації у пам'яті інтелекту. За відсутності цієї інформації найлегша проблемна ситуація виявиться дуже важкою, а отже, невирішеною. Таким чином, перш ніж активізувати мислення, необхідно активізувати сприймання. |
Ключові слова: | лекції інтелект розумова працездатність |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15134 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра фізіології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
emotsiynist_lektsiyi.pdf | 689,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.