Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15177
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДонець, Ілона Миколаївна-
dc.contributor.authorГригоренко, Альона Сергіївна-
dc.contributor.authorВолошина, Олена Валеріївна-
dc.contributor.authorШтепа, Катерина Вікторівна-
dc.contributor.authorДонец, Илона Николаевна-
dc.contributor.authorГригоренко, Алена Сергеевна-
dc.contributor.authorВолошина, Елена Валерьевна-
dc.contributor.authorШтепа, Екатерина Викторовна-
dc.contributor.authorDonets, I. М.-
dc.contributor.authorHryhorenko, A. S.-
dc.contributor.authorVoloshyna, O. V.-
dc.contributor.authorShtepa, K. V.-
dc.date.accessioned2021-03-11T14:07:18Z-
dc.date.available2021-03-11T14:07:18Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДіалогізація педагогічної взаємодії як умова розвитку професійної спрямованості студентів медичного вузу / І. М. Донець, А. С. Григоренко, О. В. Волошина, К. В. Штепа // Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. – 2020. – Т. 20, вип. 2 (70). – С. 221–226.uk_UA
dc.identifier.issn2077-1096-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15177-
dc.description.abstractУ сучасних умовах реформування системи освіти в Україні перед багатьма науково-педагогічними працівниками стає проблема підвищення якості освітнього процесу. Спільнотою піднімаються питання гуманізації освіти, її спрямованості на диференційний підхід у навчанні з урахуванням індивідуальних особливостей кожної особистості, її потенціалу. З цією метою повинні бути створенні сприятливі умови протягом всього навчально-виховного процесу. Багато науковців та практиків піднімають питання духовного та особистісного розвитку студентів, активізації їх самосвідомості, позитивного та творчого ставлення до майбутньої професії. Обґрунтовано значення діалогізації педагогічної взаємодії як умови розвитку професійної спрямованості студентів медичного університету, їх ідентифікації з носіями професійних цінностей, охарактеризовано психолого-педагогічні умови розвитку професійної спрямованості майбутніх лікарів. На основі результатів емпіричного дослідження з’ясовано характер взаємин між викладачами і студентами, стилі їх педагогічної взаємодії. В статті розкриваються особливості педагогічної взаємодії: проводиться аналіз різних підходів до її визначення та розглядаються основні її механізми. Особлива увага приділяється такій стороні педагогічної взаємодії між викладачем та студентами, як педагогічне спілкування, розглядаються так звані «бар’єри» спілкування та способи їх подолання. Наводяться провідні форми організації навчальної діяльності, які сприятимуть оптимізації педагогічної взаємодії між викладачем та студентами.uk_UA
dc.description.abstractВ современных условиях реформирования системы образования в Украине перед научно- педагогическими работниками возникает проблема повышения качества образовательного процесса. В обществе поднимаются вопросы гуманизации образования, его направленности на дифференциро- ванный подход в обучении с учетом индивидуальных особенностей каждой личности, ее потенциала. С этой целью должны создаваться благоприятные условия в течении всего учебно-воспитательного процесса. Многие научные сотрудники и практики поднимают вопрос духовного и личностного разви- тия студентов, активизации их самосознания, положительного и творческого подхода по отношению к будущей профессии. Обосновано значение диалогизации педагогического взаимодействия как усло- вия развития профессиональной направленности студентов медицинского университета, их иденти- фикации с носителями профессиональных ценностей, охарактеризовано психолого-педагогические условия развития профессиональной направленности будущих врачей. На основе результатов эмпирического исследования установлен характер взаимоотношений между преподавателями и студентами, стили их педагогического взаимодействия. В статье раскрываются особенности педагогического взаимодействия: проводится анализ различных подходов к его определению, а также рассматриваются основные его механизмы. Особое внимание уделяется такой стороне педагогического взаимодействия между преподавателем и студентами, как педагогическое общение, рассматриваются так называемые «барьеры» общения и способы их преодоления. Приводятся ведущие формы организации учебного процесса, которые обеспечат оптимизацию педагогического взаимодействия между преподавателем и студентами.uk_UA
dc.description.abstractA large-scale reform of Ukrainian education has set up new challenges in the field of education and professional training. The society raises questions on the humanization of professional education, its focus on a differentiated approach to learning, taking into account the individual characteristics of each person, its potential. Therefore, it is critical to create favourable conditions throughout the entire period of learning at the university. Many researchers and practitioners also raise the question of the spiritual and personal development of students, boosting of their self-consciousness, as well as the ways to foster a positive and creative approach to their future profession. The importance of the dialogue in the pedagogical interaction as a condition for the development of the professional orientation of medical students, their selfidentification as carriers of professional values is emphasized. The article elucidates the psychological and pedagogical conditions for the development of the professional orientation of future doctors. Based on the results of empirical research, the nature of the relationship between teachers and students, the styles of their pedagogical interaction are described. The article reveals the features of pedagogical interaction: the analysis of various approaches to its definition, as well as its main mechanisms. Particular attention is paid to such a side of pedagogical interaction between the teacher and students as pedagogical communication, the so-called "barriers" in communication and ways to overcome these obstacles. The leading forms of organization of the educational process, which will ensure the optimization of pedagogical interaction between the teacher and students, are detailed.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectпрофесійне становлення майбутніх лікарівuk_UA
dc.subjectпрофесійна спрямованістьuk_UA
dc.subjectпедагогічна взаємодіяuk_UA
dc.subjectдіалогічне спілкуванняuk_UA
dc.subjectідентифікаціяuk_UA
dc.subjectпедагогічне спілкуванняuk_UA
dc.subjectпрофессиональное становление будущих врачейuk_UA
dc.subjectпрофессиональная направленностьuk_UA
dc.subjectпедагогическое взаимодействиеuk_UA
dc.subjectдиалогическое общениеuk_UA
dc.subjectидентификацияuk_UA
dc.subjectпедагогическое общениеuk_UA
dc.subjectprofessional growthuk_UA
dc.subjectmedical studentsuk_UA
dc.subjectpedagogical interactionuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectdialogueuk_UA
dc.titleДіалогізація педагогічної взаємодії як умова розвитку професійної спрямованості студентів медичного вузуuk_UA
dc.title.alternativeДиалогизация педагогического взаимодействия как условие развития профессиональной направленности студентов медицинского вузаuk_UA
dc.title.alternativeDialogue in pedagogical interaction as a precondition to foster medical student professionalizationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doi10.31718/2077-1096.20.2.221-
dc.subject.udc378.147:614.25uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра гістології, цитології та ембріології
Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії, Том 20, вип. 2 (70)
Наукові праці. Кафедра біології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedagogichna_vzayamodiya.pdf356,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.