Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15187
Назва: Організація ефективної дистанційної ділової наради
Інші назви: Организация эффективного дистанционного делового совещания
Organizing effective onlide business meeting
Автори: Каськова, Людмила Федорівна
Кулай, Ольга Олександрівна
Артем'єв, Андрій Владиславович
Ващенко, Ірина Юріївна
Каськова, Людмила Фёдоровна
Кулай, Ольга Александровна
Артемьев, Андрей Владиславович
Ващенко, Ирина Юрьевна
Kaskova, L. F.
Kulay, O. A.
Artemiev, A. V.
Vashchenko, I. Yu.
Дата публікації: 2020
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Організація ефективної дистанційної ділової наради / Л. Ф. Каськова, О. О. Кулай, А. В. Артем'єв, І. Ю. Ващенко // Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. – 2020. – Т. 20, вип. 4 (72). – С. 176–179.
Короткий огляд (реферат): На сьогодення важливим для ефективної праці є правильна організація дистанційного спілкування. Ділова нарада - невід'ємна складова робочого процесу, під час якої відбувається обмін інформацією, приймаються управлінські рішення, розв'язуються внутрішньоорганізаційні проблеми. Дистанційні наради часто ускладнюються суперечками і безпредметними розмовами, що позначається на їх ефективності. Неефективні наради не приносять користі для процесу і відволікають співробітників від їх безпосередніх обов'язків. Тому метою даної статті стало з'ясування чинників ефективності дистанційної ділової наради. Проблеми онлайн нарад полягають в тому, що люди не слухають тих, хто говорить, не реагують на те, що відбувається на зібранні, не хочуть слухати інших і намагаються поговорити самі, різні технічні можливості, різна підготовка учасників до такого формату, формати можуть бути різними і деякі з них передбачають підготовку, у неможливості швидкого розуміння реакції учасників. Висновки. Досвід дистанційної роботи показав важливість правильної організації і проведення ділової наради. Для організації ефективної дистанційної наради завжди треба продумати до якого виду вона буде відноситися. Попередити помилки і складності можливо, якщо передчасно побудувати структуру наради і продумати варіанти залучення співробітників.
В настоящее время важным для эффективной работы является правильная организация дистанционного общения. Деловое совещание - неотъемлемая составляющая рабочего процесса, в ходе которого происходит обмен информацией, принимаются управленческие решения, решаются внутриорганизационные проблемы. Удаленные совещания часто осложняются спорами и беспредметными разговорами, что сказывается на их эффективности. Неэффективные совещания бесполезны для процесса и отвлекают сотрудников от их непосредственных обязанностей. Поэтому целью данной статьи стало выяснение факторов эффективности дистанционного делового совещания. Проблемы онлайн совещаний заключаются в том, что люди не слушают тех, кто говорит, не реагируют на то, что происходит на собрании, не хотят слушать других и пытаются поговорить сами, различные технические возможности, разная подготовка участников к такому формату, форматы могут быть разными и некоторые из них предусматривают подготовку, в невозможности быстрого понимания реакции участников. Выводы. Опыт дистанционной работы показал важность правильной организации и проведения делового совещания. Для организации эффективного дистанционного совещания всегда надо продумать к какому виду оно будет относиться. Предупредить ошибки и сложности возможно, если преждевременно построить структуру совещания и продумать варианты привлечения сотрудников.
Currently, the correct organization of internet communication is an important stage of effective work. A business meeting is the integral parts of the working process, a gathering of colleagues for exchanging information, making decisions and discussing internal organizational issues. Sometimes internet distance meetings can lose their effectiveness because of many reasons, and instead of being strictly stuck to the agenda, they become digressive and ineffective. The purpose of this article is to identify the factors influencing the effectiveness internet business meetings at dental clinical departments. The commonest drawback of online meetings is that people are actually little involved in the subject matter, often do not listen and do not response others speaker and try to chat in chat box. Different technical equipment and technical skills of the participants, as well as online platforms chosen can also have negative impact. The experience of internet communication has stressed the importance of careful planning and organization in order to conduct an effective business meeting. Knowing the type of the online meeting type, key issues to be discussed help to organize an effective remote event. Early planning of an online meeting structure declines possible drawback.
Ключові слова: дистанційна робота
ділова нарада
види нарад
помилки
складності
удаленная работа
деловое совещание
виды совещаний
ошибки
сложности
remote work
business meeting
types of meetings
mistakes
complications
ISSN: 2077-1096 (print)
2077-1126 (online)
DOI: 10.31718/2077-1096.20.4.176
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15187
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра післядипломної освіти лікарів-стоматологів
Наукові праці. Кафедра дитячої терапевтичної стоматології
Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії, Том 20, вип. 4 (72)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kaskova_Organizaciya.pdf334,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.