Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15198
Назва: Сучасні методи організації навчального процесу та їх оптимізація на кафедрі нормальної фізіології
Автори: Міщенко, Віталій Петрович
Запорожець, Тетяна Миколаївна
Павленко, Ганна Петрівна
Жукова, Марина Юріївна
Соколенко, Валентина Миколаївна
Весніна, Людмила Едуардівна
Моргун, Зайтуна Камілівна
Гончаренко, Людмила Леонідівна
Дата публікації: 1998
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Сучасні методи організації навчального процесу та їх оптимізація на кафедрі нормальної фізіології / В. П. Міщенко, Т. М. Запорожець, Г. П. Павленко [та ін.] // Проблеми підготовки медичних та фармацевтичних кадрів в Україні : матеріали доп. наук.-метод. конф., м. Полтава, 24–27 вересня 1998 р. – Полтава, 1998. – С. 128.
Короткий огляд (реферат): Одна з проблем, що стоїть перед системою освіти полягає в активізації пізнавальної діяльності студентів вищої школи. Навчання –активний процес, тому треба всіляко сприяти студентам у самостійному дослідженні функціонування організму та аналізу отриманих даних. На практичних заняттях проводиться реєстрація з подальшим обговоренням ЕКГ спірограм, мастикаціограм, реограм, досліджується швидкість течії частинок крові. Одним із засобів активізації студентів є індивідуалізація навчання. На кафедрі нормальної фізіології використовується етапний підхід до індивідуальної роботи студентів на практичному занятті. Перший етап-контроль вихідного рівня знань.
Ключові слова: навчання
ЕКГ
спірограма
коагулологія
імунологія
нейрофункціональна діагностика
психологія
психодіагностика
ситаційні задачі
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15198
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kaf_fiziologii.PDF189,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.