Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15222
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГриценко, Євген Миколайович-
dc.contributor.authorОвчар, Олег Володимирович-
dc.contributor.authorЗаколодна, Олена Едуардівна-
dc.contributor.authorГриценко, Евгений Николаевич-
dc.contributor.authorОвчар, Олег Владимирович-
dc.contributor.authorЗаколодная, Елена Эдуардовна-
dc.contributor.authorGrytsenko, Ie. M.-
dc.contributor.authorOvchar, О. V.-
dc.contributor.authorZakolodna, O. E.-
dc.date.accessioned2021-03-16T11:43:33Z-
dc.date.available2021-03-16T11:43:33Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГриценко Є. М. Інтерактивні методи навчання з використанням методики "Стандартизований пацієнт" у викладанні клінічних дисциплін / Є. М. Гриценко, О. В. Овчар, О. Е. Заколодна // Вісник проблем біології і медицини. – 2020. – Вип. 3. – С. 181–183.uk_UA
dc.identifier.issn2077-4214-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15222-
dc.description.abstractПроблемами класичної системи клінічної медичної освіти є неможливість практичної ілюстрації всього різноманіття клінічних ситуацій, а також морально-етичні та законодавчі обмеження в спілкуванні здобувача освіти та пацієнта. Для подолання цих проблем використовують симуляційне навчання, навчаль-не моделювання за допомогою діагностичних і лікувальних завдань, проблемних ситуацій і ділових ігор. В симуляції навчання виділяють окрему форму – «стандартизованого пацієнта». При достатньому опануванні навчальним матеріалом студент може і повинен вміти відтворити клінічні прояви відомих захворювань при класичному перебігу та різноманітних варіантах, виступаючи в ролі «стандартизованого пацієнта». Розгляну-то етапи рольової гри на прикладі теми «Гострий апендицит у дітей». Рольова гра імітує ситуацію звернення до лікаря – хірурга батьків з хворою дитиною, ролі яких грають студенти. Використання рольової гри в такому форматі дає змогу студентам імітувати професійну діяльність максимально наближену до реальних життєвих ситуацій, провести диференційну діагностику раціональним шляхом в мінімальні терміни, проаналізувати варіанти та наслідки правильних та помилкових дій і рішень.uk_UA
dc.description.abstractПроблемами класичної системи клінічної медичної освіти є неможливість практичної ілюстрації всього різноманіття клінічних ситуацій, а також морально-етичні та законодавчі обмеження в спілкуванні здобувача освіти та пацієнта. Для подолання цих проблем використовують симуляційне навчання, навчаль-не моделювання за допомогою діагностичних і лікувальних завдань, проблемних ситуацій і ділових ігор. В симуляції навчання виділяють окрему форму – «стандартизованого пацієнта». При достатньому опануванні навчальним матеріалом студент може і повинен вміти відтворити клінічні прояви відомих захворювань при класичному перебігу та різноманітних варіантах, виступаючи в ролі «стандартизованого пацієнта». Розгляну-то етапи рольової гри на прикладі теми «Гострий апендицит у дітей». Рольова гра імітує ситуацію звернення до лікаря – хірурга батьків з хворою дитиною, ролі яких грають студенти. Використання рольової гри в такому форматі дає змогу студентам імітувати професійну діяльність максимально наближену до реальних життєвих ситуацій, провести диференційну діагностику раціональним шляхом в мінімальні терміни, проаналізувати варіанти та наслідки правильних та помилкових дій і рішень.uk_UA
dc.description.abstractПроблемами класичної системи клінічної медичної освіти є неможливість практичної ілюстрації всього різноманіття клінічних ситуацій, а також морально-етичні та законодавчі обмеження в спілкуванні здобувача освіти та пацієнта. Для подолання цих проблем використовують симуляційне навчання, навчаль-не моделювання за допомогою діагностичних і лікувальних завдань, проблемних ситуацій і ділових ігор. В симуляції навчання виділяють окрему форму – «стандартизованого пацієнта». При достатньому опануванні навчальним матеріалом студент може і повинен вміти відтворити клінічні прояви відомих захворювань при класичному перебігу та різноманітних варіантах, виступаючи в ролі «стандартизованого пацієнта». Розгляну-то етапи рольової гри на прикладі теми «Гострий апендицит у дітей». Рольова гра імітує ситуацію звернення до лікаря – хірурга батьків з хворою дитиною, ролі яких грають студенти. Використання рольової гри в такому форматі дає змогу студентам імітувати професійну діяльність максимально наближену до реальних життєвих ситуацій, провести диференційну діагностику раціональним шляхом в мінімальні терміни, проаналізувати варіанти та наслідки правильних та помилкових дій і рішень.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk_UA
dc.subject"стандартизований пацієнт"uk_UA
dc.subjectділова граuk_UA
dc.subjectдитяча хірургіяuk_UA
dc.titleІнтерактивні методи навчання з використанням методики "Стандартизований пацієнт" у викладанні клінічних дисциплінuk_UA
dc.title.alternativeИнтерактивные методы обучения с использованием методики «Стандартизированный пациент» в преподавании клинических дисциплин»uk_UA
dc.title.alternativeInteractive teaching methods using the method of «Standardized patient» for teaching clinical disciplines»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doi10.29254/2077-4214-2020-3-157-181-183-
dc.subject.udc378.147.616-094uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра патофізіології
Вісник проблем біології і медицини, Випуск 3 (157)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
interaktyvni_metody.pdf153,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.