Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15322
Назва: The use of group forms of training at pathophysiology classes with foreign students
Інші назви: Використання групових форм роботи на практичних заняттях з патофізіології з іноземними студентами
Использование групповых форм работы на практических занятиях по патофизиологии с иностранными студентами
Автори: Hryshko, Yu. M.
Гришко, Юлія Михайлівна
Гришко, Юлия Михайловна
Дата публікації: 2017
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: The use of group forms of training at pathophysiology classes with foreign students / Yu. M. Hryshko // Світ медицини та біології. – 2017. – № 3 (61). – С. 195–197.
Короткий огляд (реферат): The task of teaching staff in higher education today, based on the targets set, is to select from their methodical achievements all progressive means and thus to change, modernize the educational process, ensuring its research and exploratory character [1, 4, 10]. This approach will contribute to establishing a creative atmosphere in the group of foreign students, development of thinking, and abilities. This should be non-violent learning, but encouragement for cognition, respect for the intellectual strength of the student. Freedom and right to choose will determine not only the best results in learning, but also contribute to their formation as individuals, which will be an impetus for independent cognitive activity, the ability to set and solve new problems [5]. It should be emphasized that one of the directions for increasing the efficiency of the educational process in pathophysiology is the use of group forms of training.
Завдання викладача вищої школи сьогодні - підібрати з власного досвіду такі методики викладання, які змінять, модернізують навчальний процес та забезпечать його дослідницький і пошуковий характер. Такий підхід сприятиме створенню в групі студентів-іноземців творчої атмосфери, розвитку мислення, здібностей. Це повинно бути не примусове навчання, а заохочення до пізнання, повага до власної точки зору студента. Свобода і право вибору зумовить не тільки кращі результати в навчанні, а й сприятиме формуванню його як особистості, мотивуватиме студента до самостійної пізнавальної діяльності, вміння створювати та вирішувати нові проблеми. Одним із напрямків підвищення ефективності навчально-виховного процесу з патофізіології є використання групових форм роботи.
Задание преподавателя высшей школы сегодня - подобрать из своего опыта такие методики преподавания, которые изменят, модернизируют учебный процесс и обеспечат его исследовательский и поисковый характер. Такой подход будет способствовать созданию в группе студентов-иностранцев творческой атмосферы, развитию мышления, способностей. Это должно быть не принудительное обучение, а поощрение к познанию, уважение собственной точки зрения студента. Свобода и право выбора будут способствовать не только лучшим результатам учебы, а и формированию его как личности, мотивировать студента к самостоятельной познавательной деятельности, умению создавать и решать новые проблемы. Одним из направлений повышения эффективности учебновоспитательного процесса по патофизиологии является использование групповых форм работы.
Ключові слова: pathophysiology
foreign students
group forms of training
патофізіологія
іноземні студенти
групові форми роботи
патофизиология
иностранные студенты
групповые формы работы
УДК: 378.6.016.091.33-059.2.018.556:616-092
ISSN: 2079-8334.
DOI: 10.26724 / 2079-8334-2017-3-61-195-197
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15322
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра патофізіології
Світ медицини та біології, № 3 (61)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
the_use_of_group_forms_of_training.pdf121 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.