Використання інноваційних технологій при викладанні патофізіології іноземним студентам
Ескіз недоступний
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Українська медична стоматологічна академія
Анотація
Матеріал статті дає можливість викладачу творчо підходити до реалізації змісту програми з патофізіології. Враховуючи рівень підготовки іноземних студентів, їхні інтереси та здібності викладач, користуючись даними статті, може запропонувати свою логіку вивчення матеріалу з методичним обгрунтуванням доцільності вибраної методики. Використання інноваційних технологій значно покращує умови роботи викладача, сприяє підвищенню її ефективності та інтенсифікації навчання.
Материал статьи дает возможность преподавателю творчески подходить к реализации содержания программы по патофизиологии. Учитывая уровень подготовки иностранных студентов, их интересы и способности преподаватель, пользуясь данными статьи, может предложить свою логику изучения материала с методическим обоснованием целесообразности выбранной методики. Использование инновационных технологий значительно улучшает условия работы преподавателя, способствует повышению ее эффективности и интенсификации обучения.
Material of article offers the opportunity to be creative in the implementation of the content of program being on pathophysiology. Given the level of training of foreign students, their interests and abilities of the teacher, using the data section may offer its own logic with a methodical study of the material whether the chosen method of justification.Using innovative technologies significantly improves the working conditions of teachers, improves the efficiency and intensification of training.
Материал статьи дает возможность преподавателю творчески подходить к реализации содержания программы по патофизиологии. Учитывая уровень подготовки иностранных студентов, их интересы и способности преподаватель, пользуясь данными статьи, может предложить свою логику изучения материала с методическим обоснованием целесообразности выбранной методики. Использование инновационных технологий значительно улучшает условия работы преподавателя, способствует повышению ее эффективности и интенсификации обучения.
Material of article offers the opportunity to be creative in the implementation of the content of program being on pathophysiology. Given the level of training of foreign students, their interests and abilities of the teacher, using the data section may offer its own logic with a methodical study of the material whether the chosen method of justification.Using innovative technologies significantly improves the working conditions of teachers, improves the efficiency and intensification of training.
Опис
Ключові слова
патофізіологія, інтерактивні методи, іноземні студенти, патофизиология, интерактивные технологии, иностранные студенты, pathophysiology, interactive technologies, foreign students
Бібліографічний опис
Гришко Ю. М. Використання інноваційних технологій при викладанні патофізіології іноземним студентам / Ю. М. Гришко // Світ медицини та біології. – 2013. – № 2. – С. 46–49.