Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15414
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Білаш, Сергій Михайлович | - |
dc.contributor.author | Проніна, Олена Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Половик, Олександр Юрійович | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-01T11:30:05Z | - |
dc.date.available | 2021-04-01T11:30:05Z | - |
dc.date.issued | 2021-03 | - |
dc.identifier.citation | Білаш С. М. Використання різних методів оцінювання знань студентів в умовах змішаної форми навчання на кафедрах морфологічного профілю закладів вищої освіти медичного спрямування / С. М. Білаш, О. М. Проніна, О. Ю. Половик // Topical issues, achievements and innovations of fundamental and applied sciences : abstracts of X International Scientific and Practical Conference, Lisbon, Portugal, March 09–12, 2021. – Lisbon, 2021. – P. 201–203. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-1-63732-148-5 | - |
dc.identifier.other | UDC 01.1 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15414 | - |
dc.description.abstract | Унаслідок реформування освіти та зміни освітньої парадигми проблема навчання на всіх освітніх рівнях постає особливо гостро та потребує пошуку більш ефективних засобів контролю та моніторингу якості навчального процесу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | International Science Group | uk_UA |
dc.subject | оцінювання знань студентів | uk_UA |
dc.subject | змішана форма навчання | uk_UA |
dc.title | Використання різних методів оцінювання знань студентів в умовах змішаної форми навчання на кафедрах морфологічного профілю закладів вищої освіти медичного спрямування | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.identifier.doi | 10.46299/ISG.2021.I.X | - |
dc.subject.udc | UDC 01.1 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра анатомії з клінічною анатомією та оперативною хірургією |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
science_group.pdf | 186,11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.